تیرداد نیوز

کد خبر: ۳۱۵۸۳
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۴۰۰ - 18:53 - 18 July 2021

خانه سالمندان آراد

خانه سالمندان آراد به عنوان مرکز جامع نگهداری و توانبخشی سالمندان آراد با خدمات طبی و رفاهی با بکارگیری نیروهای زبده در خانه سالمندان آراد.
آسایشگاه و خانه سالمندان آراد
موقعیت مکانی
فرمانیه، خیابان علیرضا بازدار، (کامرانیه شمالی)، پلاک 23
اطلاعات تماس
26130901 - 26120737
همراه
09123197145
خانه سالمندان آراد

اطلاعات سرای سالمندان آراد

خانه سالمندان آراد به عنوان مرکز جامع نگهداری و توانبخشی سالمندان آراد با خدمات طبی و رفاهی با بکارگیری نیروهای زبده در خانه سالمندان آراد.خانه سالمندان آراد در سال 1390 با هدف ارائه تمامی خدمات طبی و رفاهی جهت اقامت میهمانان خود آغاز به کار کرده است.

همچنین شما می توانید با کلیک بر روی عنوان خدمات اجتماعی از لیست کامل اطلاعات سایر خانه های سالمندان تیرداد نیوز استفاده نمایید.

اطلاعات سرای سالمندان آراد

مرکز سالمندان آراد با تمرکز و دقت بالا در ارائه سرویس های مطلوب به سالمندان گرامی و تلاش جهت آرامش سالمندان و امنیت خاطر خانواده های سالمندان همواره موجب رضایت و تامین نیازهای فیزیکی، اجتماعی و احساسی مراجعه کنندگان خود داشته است.

شرایط محیطی خانه سالمندان آراد در 4 طبقه مجزا و شامل اتاق های مدرن با ارائه بهترین خدمات شامل سیستم های کنترل دما، تلویزیون LCD، تلفن، دسترسی به شبکه های تلویزیونی، یخچال و سایر امکانات رفاهی است.

آدرس و تلفن نگهداری سالمندان آراد

برگزاری دوره های متنوع روانشناسی و مشاوره با حضور فعال روانشناس جهت بهبود خلق و ارتقاء حافظه و تقویت کیفیت ارتباط با محیط اطراف و حضور مددکار جهت تسهیل سازگاری و پذیرش و تطابق با شرایط جدید و رفع مشکلات از جمله خدمات کادر درمان خانه سالمندان آراد است.

تمامی افراد مقیم در مرکز سالمندان آراد روزانه توسط پزشک مورد ویزیت قرار می گیرند تا اقدامات پزشکی لازم جهت درمان آنها صورت پذیرد.

آدرس و تلفن نگهداری سالمندان آراد

خدمات خانه سالمندان آراد چیست

ارائه خدمات طبی، تخصصی سالمندان

توسط کادر پزشکی مجرب

ارائه خدمات کامل توانبخشی اعم از فیزیوتراپی، کاردرمانی، آب درمانی

خدمات روانشناسی و مددکاری

تغذیه در سطح بسیار پیشرفته

برگزاری اردو های هفتگی خارج از مرکز شامل پارک، رستوران و مراکز تفریحی

برگزاری جشن های شاد دوره ای و مناسبتی در داخل مرکز

سرای سالمندان آراد در کجاست

مرکز سالمندان آراد مجهز به اتاق درمان جهت نگهداری از بیماران با شرایط ویژه است که در این اتاق تمامی امکانات نظير ترالى اورژانس، دستگاه ساکشن، دستگاه اکسیژن ساز، کپسول های اکسیژن، دستگاه نوار قلب و ایر امکانات پزشکی فراهم آورده شده تا در صورت نیاز با حضور پزشک با تجربه در امور سالمندان مرکز بتواند اقدامات پزشکی، اورژانسی لازم را جهت آن عزیزان انجام دهد.خدمات فیزیوتراپی با حضور فیزیوتراپیست مجرب در طول هفته از جمله خدمات درمانی در خانه سالمندان آراد است.

امید است که با قرار گیری اطلاعات تماس مرکز توانبخشی و نگهداری سالمندان آراد در فضای مجازی کمک شایانی در ارائه خدمات مناسب تر و سریع تر در دسترسی به مرکز سالمندان آراد برای عموم مردم فراهم گردد.

خدمات خانه سالمندان آراد

مطالب پیشنهادی
ارسال نظر
پیشنهاد روز

افزایش 20 درصدی در حقوق فرودین ماه بازنشستگان کشوری اعمال شد

ریزش قیمت سنگین خودرو در بازار

افزایش 16 تا 45 درصدی کرایه های مترو اتوبوس و تاکسی از شنبه

زمان شارژ کارت سوخت اعلام شد

نام مادران در کارت ملی ثبت می شود

زمان افتتاح آخرین ایستگاه خط 7مترو اعلام شد

زمان اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری اعلام شد