تیرداد نیوز

کد خبر: ۳۱۲۴
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۸ - 18:48 - 11 September 2019

مجتمع فنی تهران

مجتمع فنی تهران بزرگترین مجتمع فنی به همراه معرفی برترین دوره های کاربردی و مهارتی مجتمع فنی تهران و دپارتمان آموزشی در مجتمع فنی تهران.
مجتمع فنی تهران پایتخت
موقعیت مکانی
تهران – میدان انقلاب – بن بست قائم مقام – بن بست اول پلاک 37
فکس
66424530
ایمیل
info@TehranPaytakht.com
اطلاعات تماس
021-66123889 66123878 66907659
همراه
09122089678
وب سایت
tehranpaytakht.com
مجتمع فنی تهران

مجتمع فنی تهران

مجتمع فنی تهران بزرگترین مجتمع فنی به همراه معرفی برترین دوره های کاربردی و مهارتی مجتمع فنی تهران و دپارتمان آموزشی در مجتمع فنی تهران.مجتمع فنی تهران همواره یکی از بزرگترین مراکز فنی و حرفه ای و برگزار کننده برترین و بروز ترین دوره های متنوع آموزشی با ارائه مدرک معتبر و بین المللی تحت نظارت سازمان فنی و حرفه ای کشور است.مجتمع فنی تهران با برگزاری دوره هایی متناسب با نیاز های روز بازار کار و بهره گیری از اساتید مجرب و حرفه ای در امر آموزش همواره کوشیده تا ارائه دهنده کاربردی ترین مهارت ها جهت هنرجویان و مراجعه کنندگان خود باشد.

آموزش چندین هزار نفر در طی سال و ایجاد بستری مناسب جهت آموزش و پرورش جوانان از جمله افتخارات مجتمع فنی تهران به شمار می رود.شما با طی دوره های آموزشی ما بصورت مستقیم به نیروی کار ماهر تبدیل خواهید شد.دوره های آموزشی ارائه شده در این مجتمع فنی کاملا حرفه ای بوده و مهمترین ویژگی این‌ دوره ها، به روز بودن و مطابقت آنها با روش های نوین آموزش است.ترکیب دوره های آموزشی تئوری به همراه دوره های آموزشی عملی و ارزیابی دقیق توسط اساتید مجتمع در طی دوره شرایطی را ایجاد کرده است تا هنرجویان با بهترین کیفیت و بالاترین کارایی دوره های مورد نظر خود را طی و موفق به اخذ مدرک معتبر شوند.

مجتمع فنی تهران

گروه آموزشی مجتمع فنی تهران با هدف همراه کردن متخصصین حوزه های مختلف فنی و حرفه ای با دانش و تکنولوژی روز جهانی، نتایج تجربه خود را در در قالب کارگاه های عملی و دوره های و همایش های جدید و کاربردی و همچنین برگزاری کلاس های عملیاتی و تخصصی به صورت گروهی، سازمانی و انفرادی در اختیار شما عزیزان قرار می دهد.از افتخارات اين مجتمع آموزشی، مدرسان تحصيل كرده، فنی و مجرب آن است.کلیه مدرسان آموزشگاه علاوه بر سوابق كافی و درخشان در سازمان‌های دولتی و خصوصی دارای مدارک معتبر و بين‌المللی هستند.

ما شما را با آموزش حرفه ای و مهارت های فنی لازم برای انجام وظایف یک شغل خاص همراهی می کنیم.

مجتمع فنی تهران

مجتمع فنی تهران به عنوان یکی از با سابقه ترین مجتمع های آموزشی کشور با ارائه دپارتمان گسترده و متنوع آموزش در راستای افزایش سطح مهارت عمومی همواره پیشتاز بوده است.اصل پاسخگویی به نیاز آموزشی و شغلی همواره اصلی ترین سرلوحه تعهدات مجتمع فنی تهران آست.مجتمع فنی تهران توانسته با افتخار و بیش از 20 سال تجربه در امر آموزش به بیش از هزاران هنرجو و کار آموز با جدید ترین متد آموزشی را ارائه دهد.

مجتمع فنی تهران پایتخت

درباره مدیریت :

مجتمع فنی تهران پایتخت به مدیریت جناب آقای علی اکبر محمد بیگی کار خود را در سال 1378 در دپارتمان های برق، تعمیرات موبایل و حسابداری آغاز کرده است و تا کنون افراد زیادی را با تخصص ها و مهارت های شغلی روانه بازار کار ساخته است.

مجتمع فنی تهران

مجتمع فنی تهران پایتخت ارائه دهنده دوره های حسابداری , با بیش از بیست سال سابقه مفتخر هستیم کارورزان گرامی بعد از اتمام دوره جذب بازارکارمی گردند, آموزش تعمیرات تخصصی نرم افزاری و سخت افزاری موبایل و لپ تاپ و همچنین آموزش تعمیرات حرفه ای نوت بوک وتبلت می باشد و دوره های فناوری اطلاعات و شبکه دوره های دیپلم کار و دانش برگزار می شود.

مجتمع فنی تهران

جهت رزرو کلاس ها با شماره های آموزشگاه تماس حاصل نموده و یا فرم ثبت نام در سایت را تکمیل نمایید.جزوات و سی دی های آموزشی در طول دوره در اختیار کارآموزان قرار می گیرد.

طی دوره و پس از دوره، پشتیبانی رایگان می باشد

دپارتمان های مجتمع فنی تهران پایتخت :

آموزش تعمیرات موبایل

تاسیسات

الکترونیک

برق

IT
نصب

آموزش تجهیزات پزشکی

حسابداری

لوازم خانگی

دیپیلم درسی

برگزاری دوره های ویژه دانشجویان، افراد آماده به همکاری، شاغلین و مدیران سازمان ها

قویترین موسسه مجری دوره های دوره های کسب و کار آنلاین و دیجیتال مارکتینگ همراه با دوره های مهارت افزایی افتخار مجتمع فنی تهران برگزاری بوت کمپ ها و وورک شاپ های تک روزه تبدیل ایده به کسب و کارهای پولساز است.در این دوره سعی شده است با ارائه سرفصل های مناسب بهترین بازدهی برای هنرجویان در نظر گرفته شود.

برگزاری دوره ویژه آموزش تعمیرات موبایل، تبلت، کولر گازی، پکیج و پرینتر در مجتمع فنی تهران با ارائه مدرک معتبر از سازمان فنی و حرفه ای کشور.

مجتمع فنی تهران

سایر دپارتمان های مجتمع فنی تهران :

دپارتمان فناوری اطلاعات و ارتباطات

دپارتمان هنر و معماری

دپارتمان فنی و مهندسی

دپارتمان مالی و حسابداری

دپارتمان مدیریت کسب و کار

دپارتمان مهارتهای دانش آموزی

دپارتمان زبانهای خارجی

دپارتمان اشتغال و کارآفرینی

دپارتمان آموزش های سازمانی

آموزش تعمیرات موبایل در کارگاه عملی تحت نظارت سازمان فنی و حرفه ای مجتمع فنی تهران با 2 شعبه فعال در تهران.

مجتمع فنی تهران پایتخت مفتخر است که با بیش از 20 سال تجربه در امر آموزش دکوراسیون داخلی و معماری به بیش از هزاران هنرجو و کار آموز با جدید ترین متد آموزشی شما عزیزان را یاری کند.

مجتمع فنی تهران

مجتمع فنی تهران

اساتید، کتب آموزشی و روش های خاص آموزش مجتمع فنی تهران را نسب به سایر آموزشگاه های فنی و حرفه متمایز کرده است.گذراندن دوره های هزینه نیست بلکه یک سرمایه گزاری است.تیم مشاوره مجتمع فنی تهران همواره بهترین مشاوران در امر انتخاب رسته فعالیت و گذراندن دوره های آموزشی خواهند بود.

تنها با یک تماس پشتیبانی و راهنمایی شما در امر انتخاب دوره مورد نظر شما آغاز خواهد شد.دوره های فراگیری بر پایه برنامه ریزی و هدفمندی و همچنین ایجاد زمینه لذت از آموزش، زمینه سازی شده است.بهره گیری از امکانات آموزشی مناسب، محیطی آرام، دوستانه و صمیمی سیستم آموزشی کیفیت محور را فراهم آوردهتا مراجعه کنندگان بسیاری را در مجتمع فنی تهران پذیرا باشیم.

برچسب ها: مجتمع فنی تهران
مطالب پیشنهادی
ارسال نظر
پیشنهاد روز

افزایش 20 درصدی در حقوق فرودین ماه بازنشستگان کشوری اعمال شد

ریزش قیمت سنگین خودرو در بازار

افزایش 16 تا 45 درصدی کرایه های مترو اتوبوس و تاکسی از شنبه

زمان شارژ کارت سوخت اعلام شد

نام مادران در کارت ملی ثبت می شود

زمان افتتاح آخرین ایستگاه خط 7مترو اعلام شد

زمان اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری اعلام شد