تیرداد نیوز

کد خبر: ۲۹۴۱
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۸ - 19:59 - 08 September 2019

محصول مشترک ایران و ژاپن مجوز نمایش گرفت

شورای پروانه نمایش فیلم‌های سینمایی مجوز نمایش برای ۲ فیلم «مهمانخانه ماه نو» به تهیه کنندگی جواد نوروز بیگی و «مدیترانه» به تهیه کنندگی رشید حاجتمند را صادر کرد.

تیرداد نیوز - مهمانخانه ماه نو فیلمی به کارگردانی تاکفومی تسوتسویی، تهیه‌کنندگی جواد نوروزبیگی و شهره گلپریان و نویسندگی نغمه ثمینی محصول سال ۲۰۱۹ است.
این فیلم که محصول مشترک کشورهای ایران و ژاپن است برای اولین در سی و هفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر به نمایش درآمده است.
در خلاصه داستان این فیلم آمده است که نوشین مادری است که با دختر خود زندگی آرامی دارد، اما سفر مردی به ایران زندگی آن‌ها را به هم می‌ریزد.
در این فیلم بازیگران ایرانی چون مهناز افشار، لاله مرزبان، نسیم ادبی، علی شادمان، مریم بوبانی، جواد یحیوی و بازیگران ژاپنی از جمله ماساتوشی ناگاسه و ایاکو کوبایاشی بازیگر نقش اوشین ایفای نقش کرده‌اند.
فیلم سینمایی مدیترانه نیز به کارگردان هادی حاجتمند، نویسندگی صابر الله دادیان و تهیه‌کنندگی ابوالفضل حاجتمند تولید شده است.
در این فیلم هنرمندانی چون مهراوه شریفی نیا، پوریا پورسرخ، بهرنگ علوی، قاسم زارع، سبا سلیمانی، علیرضا اسحاقی، محمد الهی حصاری، سعید توکلی و علیرضا رواندل ایفای نقش کرده اند.
در خلاصه داستان مدیترانه آمده است: یعنی میشه یه بارم که شده از دل یه فاجعه یه نفر زنده بیرون بیاد و آخر قصه رو تعریف کنه؟
 
 
مطالب پیشنهادی
ارسال نظر
پیشنهاد روز

افزایش 20 درصدی در حقوق فرودین ماه بازنشستگان کشوری اعمال شد

ریزش قیمت سنگین خودرو در بازار

افزایش 16 تا 45 درصدی کرایه های مترو اتوبوس و تاکسی از شنبه

زمان شارژ کارت سوخت اعلام شد

نام مادران در کارت ملی ثبت می شود

زمان افتتاح آخرین ایستگاه خط 7مترو اعلام شد

زمان اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری اعلام شد