تیرداد نیوز

کد خبر: ۲۹۱۴
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۸ - 20:15 - 08 September 2019

رابی کین: این یه رکورد رو بی‌خیال شو کریس

برترین گلزن تاریخ مرحله انتخابی رقابت‌های یورو با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود از «کریستیانو رونالدو» خواست تا مرد پرتغالی این یک رکورد را از وی نگیرد.
تیرداد نیوز - کریستیانو رونالدو رکوردهای گلزنی بی‌شماری را به نام خود ثبت کرده است و با قرار گرفتن در صدر جدول برترین گلزنان انتخابی جام ملت‌های اروپا (یورو) تنها چند گل فاصله دارد.
رکورد بیشترین گل زده در انتخابی یورو هم‌اکنون در اختیار «رابی کین» اسطوره تیم ملی ایرلند است؛ ستاره اسبق تیم‌های لیورپول و تاتنهام در دوران ۱۸ ساله حضور خود در تیم ملی کشورش با ۲۳ گل در انتخابی این تورنمنت صدر جدول را به خود اختصاص داده است.
در سوی مقابل، رونالدو پیش از دیدار تیم ملی پرتغال مقابل صربستان در انتخابی یورو ۲۰۲۰ موفق شده بود ۲۰ گل به نام خود ثبت کند و با گل شب گذشته خود در شب پیروزی ۴ بر ۲ پرتغالی‌ها، این رقم را به ۲۱ رساند.
این در حالی است که پیش از تقابل شب گذشته، «کین» در استوری اینستاگرام خود پستی با کپشن (زیرنویس) «فکر می‌کنم به اندازه کافی رکورد داشته باشی کریستیانو، این یکی را از من نگیر» منتشر کرد.
تا جایی که به دیدار شب گذشته پرتغال مربوط می‌شود، «ویلیام کاروالیو» در دقیقه ۴۲ زنجیره گلزنی پرتغال را آغاز کرد و «گونکالو گوئدس» برتری یاران رونالدو را در دقیقه ۵۸ به عدد ۲ رساند.
با این وجود، «نیکولا میلنکوویچ» در دقیقه ۶۸ دیدار فاصله را به نصف کاهش داد اما گل‌های «برناردو سیلوا» و رونالدو که به ترتیب در دقایق ۸۰ و ۸۶ به ثمر رسید، برتری پُر گل چهار بر ۲ را برای پرتغال تثبیت کرد؛ گل دوم صربستان را نیز «الکساندر میتروویچ» به ثمر رساند.
 
 
مطالب پیشنهادی
ارسال نظر
پیشنهاد روز

افزایش 20 درصدی در حقوق فرودین ماه بازنشستگان کشوری اعمال شد

ریزش قیمت سنگین خودرو در بازار

افزایش 16 تا 45 درصدی کرایه های مترو اتوبوس و تاکسی از شنبه

زمان شارژ کارت سوخت اعلام شد

نام مادران در کارت ملی ثبت می شود

زمان افتتاح آخرین ایستگاه خط 7مترو اعلام شد

زمان اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری اعلام شد