تیرداد نیوز

کد خبر: ۲۷۵
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۸ - 19:45 - 09 July 2019

کارگزاری آبان

کارگزای آبان برترین کارگزاری ارائه دهنده انواع خدمات سرمایه گزاری است و کارگزاری آبان خدمات مناسب خرید و فروش سهام در کشور را ارائه می دهد.
شرکت کارگزاری آبان
موقعیت مکانی
تهران، خیابان ولی عصر، بالا تر از خیابان شهید بهشتی، بعد از کوچه نادر، شماره ۲۱۱۳
ایمیل
aban@aban.net
اطلاعات تماس
۸۵۵۱۰
وب سایت
www.aban.net

معرفی و اخبار کارگزاری آبان

کارگزای آبان برترین کارگزاری ارائه دهنده انواع خدمات سرمایه گزاری است و کارگزاری آبان خدمات مناسب خرید و فروش سهام در کشور را ارائه می دهد.گروه کارگزاری آبان از سال 1357 با هدف ارئه انواع خدمات سرمایه گزاری فعالیت خود را آغاز کرد.شرکت کارگزاری آبان به عنوان سازمانی خلاق و نوین در خدمات بازار سرمایه و کارگزاری به شمار می رود.

همواره می توانید جدیدترین اخبار کارگزاری آبان و سایر اخبار بورس بانک و بیمه را با کلیک بر روی این عنوان در سایت پایگاه خبری تیرداد نیوز دنبال کنید.

گروه کارگزاری آبان اصل پاسخگویی به نیاز مشتریان را همواره اصلی ترین سرلوحه تعهدات خود می داند.

اطلاعات و آدرس کارگزاری آبان

اولویت ها و ارزش های کارگزاری آبان

گروه کارگزاری آبان با خدماتی پویا و متنوع، با بهره‌گیری ازکادری مجرب، نوآور و به کمک تکنولوژی روز، همواره خود را متعهد به ارائه بهترین خدمات کارگزاری در سریع ترین زمان با ایجاد شرایطی صمیمانه، پویا و دلپذیر در راستای جلب رضایتمندی هرچه بیشتر مشتریان خود دارد.کارگزاری آبان به عنوان یکی از بزرگترین کارگزاری های ایران همواره پیشرو ترین کارگزاری در ارائه خدمات متنوع و متناسب با شرایط روز و نیاز مشتریان بوده است.

تعالی و برتری

تعهد و حرفه ای گری

خلاقیت و نوآوری

اصول اخلاق حرفه ای

کار گروهی

شرح خدمات شرکت کارگزاری آبان

پلتفرم های معاملاتی

پلتفرم های معاملاتی متنوع کارگزاری آبان، با قابلیت استفاده در رایانه های شخصی و گوشی های هوشمند، امکان انجام معاملات آنلاین سهام و آتی را فراهم می نماید.

خدمات ویژه

آنگونه که دوست دارید از خدمات ما استفاده کنید. اگر فرصت مراجعه به دفاتر ما را ندارید و یا علاقمند به کسب اطلاعات بیشتری در رابطه با خدمات کارگزاری آبان هستید، از خدمات ویژه ما استفاده کنید.

مدیریت سرمایه گذاری

واحد مدیریت سرمایه گذاری ما آمادگی دارد مدیریت سرمایه گذاری شخصی شما در بورس را به عهده بگیرد. مدیریت صندوق های سرمایه گذاری، بخش دیگری از خدمات ما می باشد.

مشاوره سرمایه گذاری

گزارش های متنوع تحلیلی صنایع و شرکت ها، بهینه سازی و اصلاح پرتفوی سرمایه گذاری و برگزاری جلسات اختصاصی مشاوره سرمایه گذاری توسط کارشناسان خبره ما ارائه می گردد.

صندوق های سرمایه گذاری

اگر شخصا فرصت سرمایه گذاری در بورس و پیگیری امور مربوطه به آن را ندارید، می توانید در یکی از صندوق های سرمایه گذاری مشترک با مدیریت آبان سرمایه گذاری نمایید.

خدمات تامین مالی

این خدمات در جهت تسهیل استفاده از خدمات ما به علاقمندان ارائه می گردد. اگر فرصت مراجعه به دفاتر ما را ندارید و یا علاقمند به کسب اطلاعات بیشتری هستید.

کالا و انرژی

کارشناسان خبره ما از صدور کد معاملاتی تا تحویل کالای شما و پذیرش کالاهای جدید در بورس های کالا و انرژی، لحظه به لحظه در کنار شما هستند.

دوره های آموزشی کارگزاری آبان

شروع به سرمایه گذاری در بورس و اتخاذ تصمیمات صحیح سرمایه گذاری نیازمند شناخت کامل از کارکرد بازارها و اصول صحیح سرمایه گذاری می باشد.

معرفی و اخبار کارگزاری آبان

افتخارات گروه کارگزاری آبان در یک نگاه

لوح تقدیر فعالترین صندوق سرمایه گذاری با درآمد ثابت در سال ۱۳۹۶

سازمان بورس و اوراق بهادار در نمایشگاه بورس، بانک و بیمه سال ۱۳۹۶، در همایش فعالترین نهادهای مالی سال ۱۳۹۵، کارگزاری آبان را به عنوان مدیر فعالترین صندوق سرمایه گذاری با درآمد ثابت برگزید.

نشان زرین برترین سازمان تاثیرگذار در خدمات بورس و اوراق بهادار در سال ۱۳۹۴

در دومین اجلاس متخصصین و رؤسای بانک، بیمه، بورس و شرکت های تاثیرگذار در اقتصاد کشور (Bainex)، که در سالن همایش‌های صدا و سیما برگزار شد، شرکت کارگزاری آبان موفق به دریافت نشان زرین و نشان اعتماد برترین سازمان تاثیرگذار در خدمات بورس و اوراق بهادار گردید.

نشان افتخار و تندیس رضایتمندی مشتری در سال ١٣٩١

شرکت کارگزاری آبان در دومین سال پیاپی، در سال ١٣٩١ موفق به دریافت تندیس طلائی و نشان زرین ” رضایت مندی مشتری ” در بازارسرمایه گردید.

دریافت تندیس رضایت مندی مشتری در سال ١٣٩٠

شرکت کارگزاری آبان در سال ١٣٩٠ به عنوان یکی از صد شرکت برتر ایرانی،موفق به دریافت تندیس طلائی و لوح تقدیر ” رضایت مندی مشتری ” شد. این تندیس در طی مراسمی که در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار گردید توسط جناب آقای دکتر مصباحی مقدم، ریاست کارگروه تحول اقتصادی مجلس شورای اسلامی به این شرکت اهداء شد.

افتخارات گروه کارگزاری آبان

آدرس و تلفن دفتر کارگزاری آبان

کارگزاری آبان دارای واحدهای متنوع در ارائه انواع خدمات بازار سرمایه به مشترکان خود است که در عناوین و شرح آن در زیر آمده است. 

واحد کالا و انرژی کارگزاری آبان

آدرس: تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از سه راه بهشتی، بعد از کوچه نادر، پلاک ٢١١٣

کد پستی: ١۵١١٧١٣٣١١

تلفن: ۴۲۱۵۱۵۱۴ ۰۲۱ ، ۴۲۱۵۱۵٠۲ ۰۲۱

نمابر: ٨٨۵۵۶٠٨٠ ۰۲۱

پست الکترونیکی: kala@aban.net

مسئول پذیرش: فاطمه قانعی آرانی

ساعات کاری: شنبه تا چهارشنبه ۷:۳۰ الی ۱۶:۳۰

واحد معاملات آتی کارگزاری آبان

آدرس: تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از سه راه بهشتی، بعد از کوچه نادر، پلاک ٢١١٣

کد پستی: ١۵١١٧١٣٣١١

تلفن: ۴۲۱۵۱۵۰۷ ۰۲۱ ، ۴۲۱۵۱۵۰۵ ۰۲۱

نمابر: ٨٨۵۵۶٠٨٠ ۰۲۱

پست الکترونیکی: gold@aban.net

مسئول پذیرش: فاطمه قانعی آرانی

ساعات کاری: شنبه تا چهارشنبه ۱۰:۰۰ الی ۱۷:۰۰ ، پنج شنبه ۱۰:۰۰ الی ۱۶:۰۰

دفتر کارگزاری آبان در کیش

آدرس: کیش، میدان امیرکبیر، برج مالی آنا، طبقه دوم

کد پستی: ۶۳۳۷۵ ۷۹۴۱۷

تلفن: ۵۴۷۰ ۴۲ ۴۴ ۰۷۶

پست الکترونیکی: kish@aban.net

مسئول پذیرش: سمانه اشراق جهرمی

ساعات کاری: شنبه تا چهارشنبه ۸:۰۰ الی ۱۳:۰۰

دفتر کارگزاری آبان در ارومیه

آدرس: ارومیه، خیابان برق، نرسیده به چهار راه باهنر(آپادانا)، جنب اداره کل تربیت بدنی، بورس منطقه آذربایجان غربی

کد پستی: ۵۷۱۵۷۹۴۳۴۶

تلفن: ۷۱۹۹ ۴۷ ۳۳ ۰۴۴

پست الکترونیکی: uromie@aban.net

مسئول پذیرش: نازیلا دربا

ساعات کاری: شنبه تا چهارشنبه ۸:۰۰ الی ۱۵:۰۰

خدمات شرکت کارگزاری آبان

کارگزاری آبان سهام عدالت

اگر سهام عدالت به شما تعلق گرفته و نسبت به آزاد سازی آن اقدام نموده اید، می توانید بدون دریافت کد بورسی و بدون مراجعه حضوری به کارگزاری، نسبت به فروش آن اقدام نمایید.کارگزاری آبان با ایجاد سامانه ای ارائه خدمات جهت فروش سهام عدالت به افرادی که در سایت سهام عدالت ثبت نام نموده و  شماره شبای بانکی و شماره تلفن همراه خود را ثبت و روش مستقیم را انتخاب نموده اند خدمات فروش سهام ارائه می دهد.

 شما می توانید با مراجعه به سامانه فروش سهام عدالت کارگزاری آبان و با کلیک برروی گزینه ثبت با درج کد ملی و شماره همراه خود، پس از دریافت پیامک کد تایید نسبت به تعیین نام کاربری ( کد ملی ) و کلمه عبور اقدام نموده و سپس ثبت درخواست فروش سهام عدالت خود را انجام دهید.همچنین شما می توانید با ثبت نام در سایت کارگزاری آبان و دریافت نام کاربری و کلمه عبور نسبت به خرید و فروش سهام و سرمایه گزاری در بازار بورس اقدام کنید.

دوره های متنوع آموزشی کارگزاری آبان

آشنایی با اصول سرمایه گذاری در بورس

در این دوره آموزشی، دانش پذیر با مفاهیم اولیه اوراق بهادار و نحوه سرمایه گذاری در بازار سهام آشنا خواهد شد. همچنین نسبت به فرآیندهای اجرایی، مکانیسم معاملات و قوانین حاکم بر بازار شناخت کافی حاصل می نماید.

آشنایی با قراردادهای اختیار معامله سکه

در این دوره آموزشی، دانش پذیر با مفهوم قراردادهای اختیار معامله و نحوه سرمایه گذاری در قراردادهای اختیار سکه در بورس کالا آشنا خواهد شد. همچنین نسبت به فرآیندهای اجرایی، مکانیسم معاملات و قوانین حاکم بر بازار شناخت کافی حاصل می نماید.

آشنایی مقدماتی با قرارداد آتی سکه

در این دوره آموزشی، دانش پذیر با مفهوم قراردادهای آتی و نحوه سرمایه گذاری در قراردادهای آتی سکه در بورس کالا آشنا خواهد شد. همچنین نسبت به فرایندهای اجرایی، مکانیسم معاملات و قوانین حاکم بر بازار شناخت کافی بدست می آورد.

کارگزاری آبان ورود

حساب من بخشی از سامانه سایت کارگزاری آبان برای ورود مشترکان خود است.در این از بخش سایت کارگزاری آبان می توانید با نام کاربری و رمز عبور خود وارد پنل کابری خود شوید و نسبت به مدیریت خرید و فروش سهام های خود اقدام نمایید.کارشناسان گروه کارگزاری آبان نیز همواره پشتیبان و پاسخگوی سوالات شما درباره روند فعالیت در بازار بورس هستند.

همچنین در این بخش تمام توصیه های لازم و نکات امنیتی مهم جهت سهولت استفاده کاربران قرار گرفته است و سهام داران می توانند با مطالعه توصیه های این بخش از اطلاعات مفیدی برخوردار شوند.در بخش حساب کاربری سایت کارگزاری آبان امکان ارسال پیام آنلاین و مکاتبه با بخش پشتیبانی فراهم شده است و همچنین شماره تماس مرکز پشتیبانی کارگزاری آبان به شماره  02185510 نیز پاسخگوی سوالات شما خواهد بود.

کارگزاری آبان حساب من

پشتیبانی کارگزاری آبان

صندوق کوثر یکم

صندوق کوثر یکم، صندوقی با ریسک پایین سرمایه گذاری است و برای سرمایه گذارانی که هدف آنها دریافت عایدی ماهانه با نرخ مشخص می باشد طراحی شده است. منابع این صندوق اکثرا در دارایی های مالی با درآمد ثابت سرمایه گذاری می گردد و سرمایه گذار می تواند در هر زمان نسبت به ابطال واحدهای سرمایه گذاری خود و دریافت وجه حاصل از آن اقدام نماید.

صندوق یکم آبان

اکثر منابع صندوق یکم آبان در سهام شرکتها سرمایه گذاری می گردد و به همین دلیل سرمایه گذاری در این صندوق به علت نوسانات بازار سهام از ریسک بالاتری برخوردار است. درصورتی که علاقه مند به سرمایه گذاری در بازار سهام می باشید ولی تخصص و فرصت لازم را ندارید این صندوق گزینه مناسبی برای شما می باشد.

صندوق پارس

صندوق پارس، صندوقی با ریسک متوسط سرمایه گذاری است. منابع این صندوق به نسبت متعادلی در بازار سهام و دارایی های مالی با درآمد ثابت سرمایه گذاری می گردد و سرمایه گذار می تواند در هر زمان نسبت به ابطال واحدهای سرمایه گذاری خود و دریافت وجه حاصل از آن اقدام نماید.

صندوق ندای امید

صندوق نیکوکاری ندای امید جهت حمایت مالی از بیماران مبتلا به سرطان استان آذربایجان غربی راه اندازی گردیده است و منافع حاصل از سرمایه گذاری در این صندوق (اصل و سود سرمایه گذاری) به انجمن خیریه حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان آذربایجان غربی اختصاص می یابد. در صورتی که علاقه مند به امور نیکوکارانه می باشید، این صندوق ابزار مناسبی در این راستا می باشد.

دوره های متنوع آموزشی کارگزاری آبان

مطالب پیشنهادی
ارسال نظر
علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان
افزایش صادرات شرکت های دانش بنیان به یک و نیم میلیارد دلار

افزایش صادرات شرکت های دانش بنیان به یک و نیم میلیارد دلار

زمینه های مناسب برای حضور ایران در بازار بزرگ اسباب بازی روسیه

زمینه های مناسب برای حضور ایران در بازار بزرگ اسباب بازی روسیه

تولید قطعات پیچیره صنعتی با پرینتر سه بعدی فلزی ایران ساخت

تولید قطعات پیچیره صنعتی با پرینتر سه بعدی فلزی ایران ساخت

مسئول گروه جهادی به سوی ظهور و رتبه چهارم جایزه برنامه ملی آبادیران

مسئول گروه جهادی به سوی ظهور و رتبه چهارم جایزه برنامه ملی آبادیران

تقویت زیرساخت های مالی صنایع خلاق با مشارکت مردمی

تقویت زیرساخت های مالی صنایع خلاق با مشارکت مردمی

پیشنهاد روز

هشدار هواشناسی برای 10 استان

حقوق کارگران 15 درصد بیشتر از کارکنان دولت افزایش یافت

سامانه بارشی از امشب در این استان ها فعال می شود

افزایش تعطیلات آخر هفته منتظر تصمیم مجلس است

ثبت قرارداد اجاره در سامانه خودنویس الزامی شد

استعلام تخلفات حجاب تاریخچه پلاک و دریافت کروکی الکترونیک

هفته ای بارانی در پیش روی استان های کشور