تیرداد نیوز

کد خبر: ۲۵۹۷۲
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۴۰۰ - 21:45 - 20 April 2021

بانک دی صندوق امانات در اختیار مشتریان قرار می دهد

بانک دی به منظور پاسخ به نیاز امنیت‌بخشی به اموال افراد و ایجاد آسودگی خاطر و رفاه حال مشتریان برای نگهداری اموال ارزشمند در محیطی امن و عاری از خطر، خدمت صندوق‌های اجاره‌ای (صندوق امانات بانکی) را ارائه می‌دهد.

به گزارش تیرداد نیوز به نقل از بانک دی، حفاظت ایمن از سرمایه‌های مالی یکی از دغدغه‌های اصلی است و بانک ها به عنوان امین سرمایه های مردم موظف به ایجاد شرایط و امکاناتی در راستای صیانت از اموال شخصی افراد هستند و به همین منظور بانک دی با هدف ارتقای خدمت‌رسانی به مشتریان در شعب دولت، نیاوران و شهران، امکان بهره مندی از صندوق‌های اجاره ای را فراهم کرده است.

صندوق‌‎های اجاره‌ای بانک نسبت به صندوق‌های شخصی از امنیت بیشتری برخوردار هستند و محرمانه بودن اموال و امنیت بالا از جمله مزایای صندوق های اجاره‌ای محسوب می‌شود.

صندوق‌های اجاره‌ای بانک دی با کیفیت عالی در سطح معیارهای سازمان ملی استاندارد و با ویژگی ضد حریق و برخورداری از شرایط ایمنی ویژه در سه اندازه کوچک، متوسط و بزرگ آماده ارائه به مشتریان گرامی هستند.
مشتریان گرامی می‌توانند با برقراری ارتباط با مرکز ارتباط با دی از طریق شماره تلفن 28930-021 اطلاعات تکمیلی درباره شرایط صندوق های اجاره‌ای بانک دی را دریافت کنند.

مطالب پیشنهادی
ارسال نظر
پیشنهاد روز

افزایش 20 درصدی در حقوق فرودین ماه بازنشستگان کشوری اعمال شد

ریزش قیمت سنگین خودرو در بازار

افزایش 16 تا 45 درصدی کرایه های مترو اتوبوس و تاکسی از شنبه

زمان شارژ کارت سوخت اعلام شد

نام مادران در کارت ملی ثبت می شود

زمان افتتاح آخرین ایستگاه خط 7مترو اعلام شد

زمان اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری اعلام شد