تیرداد نیوز

کد خبر: ۲۵۱۶۵
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۴۰۰ - 19:39 - 24 March 2021

شارژ کارتریج در محل

شارژ کارتریج در محل با بهترین خدمات سرویس و شارژ انواع کارتریج در تمامی مناطق تهران با قیمت مناسب و شارژ فوری کارتریج لیزری در محل.

شارژ کارتریج در محل

شارژ کارتریج در محل با بهترین خدمات سرویس و شارژ انواع کارتریج در تمامی مناطق تهران با قیمت مناسب و شارژ فوری کارتریج لیزری در محل.شارژ کارتریج تنها با یک تماس و در سریع زمان، در تمامی نقاط تهران از جمله خدمات ما به شماست.شارژ کارتریج یکی از به صرفه ترین کارهایی است که با رعایت نکات مربوط به آن باعث کاهش هزینه های جانبی چاپ و تکثیر می شود. زیرا هزینه شارژ کارتریج در مقایسه با خرید کارتریج جدید، بسیار مقرون به صرفه تر است.بطور معمول از هر کارتریج می توان با شارژ منظم 5 تا 6 بار استفاده کرد.البته کیفیت تونر مورد استفاده در کارتریج های شارژ شده نیز بسیار موثر است.

کیفیت تونر کارتریج های مورد استفاده در انواع دستگاه های فتوکپی و پرینتر پرشده برای تولید و کیفیت چاپ بسیار مهم است به همین دلیل در تمامی خدمات شارژ کارتریج از قطعات اصل و استاندارد با پودرهای اورجینال و دارای ضمانت استفاده می شود.بهترین خدمات فول شارژ کارتریج در محل با بهترین پودر و کیفیت در اسرع وقت و در تمامی ساعات با کم ترین هزینه در مجموعه شارژ کارتریج تهران در محل.جهت شارژ کارتریج لازم است شما کارتریج را به یکی از مراکز خدماتی فعال در این زمینه ببرید.این امر ممکن است با توجه به بعد مسافت، ترافیک و کمبود وقت ممکن است بسیار دردسر ساز باشد، درصورتیکه امکان شارژ کاتریج شما در محل خودتان با کیفیت و سرعت بالا وجود دارد.

بهترین روش استفاده از کارتریج این است که پس از مصرف و اتمام شارژ تعویض شود ولی برای کاهش هزینه های چاپ برخی از کاربران به جای خرید کارتریج جدید و تعویض آن، کارتریج دستگاه را شارژ می کنند.

شارژ کارتریج

خدمات شارژ کارتریج در محل

تست کنترل قبل از پر کردن کارتریج

بازدید کامل کارتریج و اعلام هزینه قبل از شارژ کارتریج

شارژ کارتریج انواع پرینتر های جوهر افشان و لیزری

شارژ انواع دستگاه های فتوکپی رنگی و سیاه و سفید، دیجیتال و آنالوگ

سرویس انواع قطعات کارتریج

سرویس تمامی چرخ دنده های کارتریج

تعویض قطعات معیوب و فرسوده کارتریج

شارژ انواع پرینترهای رنگی و معمولی

شارژ انواع کارتریج در تهران

تعمیرات کارتریج پیش از شارژ مجدد

قسمت هایی از کارتریج ها و بخصوص تونر که قبلا بارها مجدد پر شده اند و یا نگهداری لازم انجام نشده و آسیب دیده به دلیل استفاده مکرر نیازمند تعمیر هستند زیرا این قطعات به مرور فرسوده می شوند.این ساییدگی کیفیت چاپ شما را نیز کاهش می دهد.در این حالت، قطعاتی که به پایان عمر خود رسیده اند با قطعات جدیدی جایگزین می شوند.این سروریس ها پیش از فرآیند پر کردن و پس از تعمیر و یا تعویض قطعه، مخازن تونر کارتریج ها انجام می شوند.قیمت مناسب همراه با کیفیت بسیار بالا و ارائه ضمانت و گارانتی به همراه اعزام سریع نیروی متخصص جهت شارژ کارتریج در محل در کمتر از یک ساعت در سراسر تهران صورت می گیرد.

کارتریج های تقلبی به سرعت و پس از تعداد محدودی چاپ تمام می شوند چیزی که در کارتریج های اصل با آن مواجه نمی شوید.جعل کارتریج‌های تقلبی رنگی سخت ‌تر از کارتریج ‌های مشکی است و کیفیت این کارتریج‌ها به هیچ وجه به پای مدل اصلی خود نمی‌رسد. بنابراین اگر کمی دقیق باشید، به سادگی می‌توانید از روی اولین ورقه‌ی چاپ شده به تقلبی بودن کارتریج خود پی ببرید.

کارتریج چیست

کارتریج محفظه ای است که در آن جوهر برای پرینتر های جوهر افشان و تونر برای پرینترهای لیزری قرار می گیرد.در واقع منبع تامین رنگ در پرینترهای جوهر افشان و لیزری کارتریج است.کارتریج چه در پرینترهای جوهر افشان کانن و چه در پرینترهای لیزری کانن یکی از مهمترین قطعات برای چاپ محسوب می شود.

کارتریج ها از اجزای مختلفی تشکیل شده اند :

کارتریج های جوهرافشان با نام اختصاری Ink cartridge شناخته می شوند و وظیفه آن تامین رنگ مورد نیاز برای چاپ در پرینترهای جوهرافشان کانن است.این نوع از کارتریج ها به وسیله پاشیدن جوهر در اندازه های بسیار ریز بر روی کاغذ کار چاپ انجام می دهند.

کارتریج های جوهرافشان دارای منافذ بسیار ریزی بر روی خود هستند به نام نازل که جوهر از طریق آنها خارج شده و به کاغذ منتقل میشود و چاپ را انجام می دهد.

کارتریج ها را می توان بر اساس کیفیت و متریال مورد استفاده در آنها به انواع کارتریج اصل، عمومی، بازتولید، بازیافتی و دوبارپرشده تقسیم کرد.البته در کشور ما دو تقسیم بندی دیگر نیز وجود دارد که شامل کارتریج اصل و کارتریج طرح ( شامل کارتریج‌ های سازگار، بازتولید و بازیافتی و دوباره پرشده ) می‌شود.

شارژ فوری کارتریج در محل

شارژ کارتریج

راهنمای خرید کارتریج

کدام کارتریج را بخریم کارتریج اصل یا کارتریج طرح

بی شک کارتریج اصل (اورجینال) بهترین گزینه برای انتخاب هستند. متن چاپ شده با کاتریج اصل کیفیت به مراتب بالاتری دارد. تعداد صفحات چاپ شده با کارتریج اصل(اورجینال) معمولا بیشتر از کارتریج طرح است و همچنین تعداد دفعات شارژ آن بیشتر است. ولی قیمت کارتریج اورجینال چندین برابرقیمت کارتریج طرح است، بطوریکه خرید آن برای عموم مردم مقرون به صرفه نیست.کارتریج طرح اصلی درصورت انتخاب خوب و استفاده صحیح می‌تواند نقش مهمی در استراتژی تأمین تجهیزات دفتر شما داشته باشد.انتخاب کارتریج طرح علاوه بر کاهش هزینه‌های کلی، کمک خوبی به تجارت های کوچک و نوپا است.

رتبه بندی کارتریج طرح از نظر نوع تولید به همان ترتیب گفته شده است یعنی کارتریج‌ های سازگار، بازتولید و بازیافتی و در آخر دوباره پرشده.اما از نظر شرکت تولید کننده نیز کارتریج‌ های طرح با یکدیگر متفاوت هستند.

یکی از مهمترین مواردی که در خصوص شارژ کارتریج ها مطرح می شود و باید به آنها توجه ویژه داشت مواد و تونر مورد استفاده درهنگام شارژ کارتریج هاست.اولین موردی که باید به آن توجه داشته باشید اورجینال بودن تونر مورد استفاده در هنگام شارژ کارتریج است.باید در نظر بگیرد که شارژ کارتریج در محل توسط متخصصین صورت بگیرد.

شارژ کارتریج

شارژ کارتریج

با توجه به نیاز روز افزون از بهره گیری در فضای مجازی، شرایطی ایجاد گردیده تا خدمات شارژ کارتریج با هدف افزایش کاربرد و بهره وری و صرفه جویی زمان کابران در تمامی مناطق تهران با یک تماس در اختیار شما قرار بگیرد.

کارتریج ها و مواد مصرفی موجود در پرینترها

مواد مصرفی موجود در پرینترهای جوهرافشان جوهر و در پرینترهای لیزری تونر (پودر) است و در واقع محفظه ای که جوهر و تونر را در خود نگه می دارد کارتریج نام دارد.در پرینترهای جوهرافشان کانن دستور پرینت توسط جوهر و به وسیله هد بر روی کاغذ منتقل می شود و در پرینترهای لیزری توسط پودر و درام این انتقال و چاپ انجام می شود.

کارتریج های لیزری دارای دو بخش اصلی تونر و درام هستند در کارتریج ها غالبا هد بر روی خود کارتریج قرار دارد. و این مورد معمولا در مورید کارتریج های و دستگاه هایی است که دو کاتریج دارند و اما در دستگاه هایی که هر کدام از رنگ های به صورت مجزا هستند هد مشترک و از کاتریج ها جدا می باشد.

پرینترهای لیزری و پرینترهای جوهر افشان کانن در درون کارتریج های خود یک چیپ دارند که سطح جوهر و سطح تونر را بررسی می کند و به همراه کاهش میران تونر و کارتریج تعداد صفحاتی که در این پرینترها برای چاپ تعریف شده است کاهش می یابد. در این حالت کارتریج به پرینتر به سبب این کاهش میزان جوهر و تونر پیغام می فرستد و این پیغام به کامپیوتر و در نهایت به کاربر منتقل می شود. به طور معمول پس از شارژ مجدد کارتریج ها نیاز به تعوض چیپ ها نیست ولی در مورد برخی از کارتریج های پرینترهای رنگی کانن نیاز است که حتما چیپ ها نیز تغییر کند زیرا دستگاه دستگاه پرینتر شارژ شده را نمی شناسد.

استفاده از کارتریج های بی کیفیت، تقلبی و کارتریجی که به صورت غیر استاندارد شارژ شده باشد مسائلی همچون تعداد پایین پرینت، خرابی و آسیب به قطعات دستگاه پرینتر بر اثر پخش و نشست تونر را به همراه دارد.

شارژ کارتریج

شارژ کارتریج

مطالب پیشنهادی
ارسال نظر
پیشنهاد روز

افزایش 20 درصدی در حقوق فرودین ماه بازنشستگان کشوری اعمال شد

ریزش قیمت سنگین خودرو در بازار

افزایش 16 تا 45 درصدی کرایه های مترو اتوبوس و تاکسی از شنبه

زمان شارژ کارت سوخت اعلام شد

نام مادران در کارت ملی ثبت می شود

زمان افتتاح آخرین ایستگاه خط 7مترو اعلام شد

زمان اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری اعلام شد