تیرداد نیوز

کد خبر: ۲۴۲۹۶
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - 16:48 - 01 March 2021

قالیشویی گل ابریشم

قالیشویی گل ابریشم مجهزترین قالیشویی در زمینه شستشوی انواع فرش با كادری متعهد و قالیشویی گل ابریشم با دستگاهای اتوماتيك و حمل مطمئن.
قالیشویی گل ابریشم
موقعیت مکانی
تهران ، خیابان نجات الهی (ویلا) بین خیابان سمیه و طالقانی ساختمان گل ابریشم
ایمیل
info@golabrisham.com
اطلاعات تماس
۰۲۱-۸۶۹۴ (۳۰ خط) ۸۸۹۲۷۰۰۰ (۲۰ خط)
وب سایت
golabrisham.com

معرفی قالیشویی گل ابریشم تهران

قالیشویی گل ابریشم در تهران بهترین و معتبر ترین قالیشویی در تهران مجری کلیه خدمات شستشو و ترمیم انواع فرش با بهترین پشتیبانی و خدمات شستشوی تمام اتوماتیک با بهره گیری از جدیدترین و بروزترین ماشین آلات، دستگاه ها و تجهیزات قالیشویی به مشتریان عزیز خدمات ارائه می نماید.

در راستای نیل به اهداف بلند مدت قالیشویی گل ابریشم جهت ارائه خدمات نوین و مکمل و با عنایت به ترغیب شما شهروندان محترم بر آن شدیم تا با راه اندازی قالیشویی گل ابریشم خدمات ارزنده قالیشویی با کیفیت را به شما ارائه دهیم.

معرفی قالیشویی گل ابریشم تهران

خدمات کارخانه قالیشویی گل ابریشم

کارخانه قالیشویی گل ابریشم ارائه دهنده انواع خدمات شستشوی فرش می باشد و این قالیشویی دارای واحد تایید کنترل کیفیت شستشو پیش ارسال و تحویل به مشتریان است.در کارخانه قالیشویی گل ابریشم فرش ها پس از طی روند قالیشویی اتو، لول و کاور شده و بصورت بسته بندی تحویل مشتری می گردد.رعایت خواست و سلیقه مشتریان در انواع روش ای شستشو فرش در کنار ارائه خدمات با تعهد توسط کادر مجرب از اهداف مهم این قالیشویی می باشد.تمامی فرآیند شستشو با دستگاه های تمام اتوماتیک و بروز دنیا برای تمیزی و سلامت هرچی بیشتر فرش شما صورت می گیرد.

شستشوی فرش

رفوگری، مرمت و بازسازی

لکه گیری

رفوگری خدمات جانبی

رنگرزی

خدمات تکمیلی آرایش

فرش ها پس از بارگیری به مناطق مربوطه اعزام و توسط سرویس های پخش درب منازل مشتریان تحویل داده می شود.

خدمات خشکشویی مبلمان و تشک خوشخواب در محل با دستگاه

خدمات کارخانه قالیشویی گل ابریشم

قالیشویی در هر زمان با گل ابریشم

قالیشویی گل ابریشم در تمام طول هفته حتی ایام تعطیل و پاسخگویی ۲۴ ساعته آماده خدمت رسانی به مشتریان عزیز می باشد.ما با دارا بودن شبکه ای گسترده با پشتیبانی و خدمات ویژه برای سراسر محله ها سعی در بهبود کیفیت خدمات و جلب رضایت حداکثری شما عزیزان می هستیم.

قالیشویی گل ابریشم با همت و تلاش تیم حرفه ای و با ایجاد شبکه ای گسترده و استفاده از امکانات و دستگاه های مدرن فعالیت خود را در ارائه خدمات انواع و فرش و مبل آغاز نموده است و با مدیریتی کامل در صدد برآمد تا نیاز مشتریان را مرتفع نماید.

خدمات ما از ابتدای شروع فعالیت با بهترین تجهیزات مدرن و جدید و به صورت کاملا حرفه ای است که همواره در طی این سال ها با به روز رسانی تجهیزات و دانش خود در زمینه شستشوی فرش و سایر خدمات تلاش کرده ایم بهترین کیفیت در خدمات را در میان سایر رقبا در اختیار مشتریان گرامی ارائه دهیم.

قالیشویی گل ابریشم متخصص در امر شستشوی انواع فرشهای ابریشم ،دستباف،ماشینی ،موکت،پتو،روفرشی و خشکشویی انواع مبلمان اداری و منازل و تشک در محل و با ساماندهی مناسب با پوشش سراسری در تهران بزرگ می باشد.

قالیشویی در هر زمان با گل ابریشم

از دیرباز، فرش ایران، تجلیگاه هنر و تمدن ایرانی بوده است.در راستای حفظ و اعتلای این گنجینه با ارزش بر آن شدیم با استفاده از تخصص، تعهد و رویکردهای نوین مدیریتی و تجربه سالها صادرات فرش دستباف به کشورهای جهان چه در توسعه و ساخت و چه در اداره قالیشویی گل ابریشم، زمینه ساز ارائه خدمات نوین و مکمل باشیم.

مشاوره قالیشویی با گل ابریشم

ما در قالیشویی گل ابریشم، با طراحی یک برنامه بلند مدت در صدد بوده و هستیم تا با تقویت و آموزش کادر مجرب و ایجاد شبکه ای گسترده با پشتیبانی و خدمات ویژه نسبت به ارتقای نقش مهم خود، متعهدانه اقدام نماییم، لذا در جهت تحقق این اهداف ارزشمند، خواست و سلیقه شخص شما در اولویت بوده و پاسخگو بودن نسبت به اعمال روش ها و نوع خدمات اصلی تفکیک ناپذیر از اهداف ما می باشد. در راستای نیل به اهداف بلند مدت قالیشویی گل ابریشم، جهت ارائه خدمات نوین و مکمل و با عنایت به تشویق و ترغیب شما شهروندان محترم بر آن شدیم تا با راه اندازی و ایجاد یک واحد نمونه با استفاده از تجربه تخصصی و رویکرد های نوین مدیریتی، زمینه ساز و مجری خواست شما باشیم.

مشاوران ما با اولین تماس شما و پس از نیاز سنجی و دریافت اطلاعات بهترین روش شستشو و بهترین مشاوره را به صورت صادقانه در اختیار شما عزیزان قرار خواهند داد.شما می توانید با اولین تماس خدمات قالیشویی انواع فرش را دیافت نمایید.

رهبری و اداره موفقیت آمیز قالیشویی گل ابریشم، مستلزم هدایت و کنترل آن به طور سیستماتیک، شفاف و کاراست، که این امر با طرح ریزی، استقرار و نگهداری یک سیستم مدیریتی که ضمن توجه به نیازهای تمامی طرف های ذی نفع، بهبود مستمر عملکرد گل ابریشم را مد نظر داشته باشد امکان پذیر است.

مشاوره قالیشویی با گل ابریشم

مطالب پیشنهادی
ارسال نظر
علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان
افزایش صادرات شرکت های دانش بنیان به یک و نیم میلیارد دلار

افزایش صادرات شرکت های دانش بنیان به یک و نیم میلیارد دلار

زمینه های مناسب برای حضور ایران در بازار بزرگ اسباب بازی روسیه

زمینه های مناسب برای حضور ایران در بازار بزرگ اسباب بازی روسیه

تولید قطعات پیچیره صنعتی با پرینتر سه بعدی فلزی ایران ساخت

تولید قطعات پیچیره صنعتی با پرینتر سه بعدی فلزی ایران ساخت

مسئول گروه جهادی به سوی ظهور و رتبه چهارم جایزه برنامه ملی آبادیران

مسئول گروه جهادی به سوی ظهور و رتبه چهارم جایزه برنامه ملی آبادیران

تقویت زیرساخت های مالی صنایع خلاق با مشارکت مردمی

تقویت زیرساخت های مالی صنایع خلاق با مشارکت مردمی

پیشنهاد روز

هشدار هواشناسی برای 10 استان

حقوق کارگران 15 درصد بیشتر از کارکنان دولت افزایش یافت

سامانه بارشی از امشب در این استان ها فعال می شود

افزایش تعطیلات آخر هفته منتظر تصمیم مجلس است

ثبت قرارداد اجاره در سامانه خودنویس الزامی شد

استعلام تخلفات حجاب تاریخچه پلاک و دریافت کروکی الکترونیک

هفته ای بارانی در پیش روی استان های کشور