تیرداد نیوز

کد خبر: ۲۳۴۸۷
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - 17:53 - 13 February 2021

حمله به اخلاق بارنگ از ناصر حجازی تا باشگاه پرسپولیس

بازهم شاهد یک بی‌اخلاقی در فوتبال بودیم، اتفاقی تلخ که باید هر چند وقت یک بار در انتظارش باشیم.

تیرداد نیوز - صبح امروز (شنبه) بود که تصویری در فضای مجازی و در رسانه‌ها منتشر و دست به دست شد که کام اهالی فوتبال را تلخ کرد. تصویری که حکایت از ریختن رنگ به سر درِ ساختمان باشگاه پرسپولیس داشت؛ آن هم در حالی که تصاویری از ۲ پیکسوت فقید این باشگاه یعنی مهرداد میناوند و علی انصاریان در کنار دربِ این ساختمان نصب شده بود.

نیاز به حافظه بسیار قوی ندارد تا متوجه شویم این اتفاق برای اولین بار رخ نداده است و پیش از این هم به طرق مختلف شاهد بی‌اخلاقی‌هایی از سوی هواداران منتسب به ۲ باشگاه پرطرفدار پرسپولیس و استقلال بوده‌ایم. حرکاتی به مراتب زشت‌تر و قبیح‌تر از آنچه که امروز یک یا چند هوادار منتسب به باشگاه استقلال انجام دادند.

چند سال پیش بود که عده‌ای ناشناس به مزار ناصر حجازی، پیشکسوت باشگاه استقلال حمله کردند و به سنگ قبر دروازه‌بان اسبق تیم ملی ایران حمله کردند. این اتفاق برای غلامحسین مظلومی، بیوک جدیکار و همایون بهزادی هم تکرار شد. جامعه فوتبال این عمل را به شدت تقبیح کرد اما بازهم شاهد تکرارش از سوی افرادی معلوم‌الحال بودیم. این بار بلوار ناصر حجازی هدف قرار گرفت و عده‌ای به اصطلاح هوادار منتسب به تیم پرسپولیس به صورت شبانه، تابلویی که به اسم ناصر حجازی بود را با رنگ، مخدوش کردند. حالا هم شاهد پاشیده شدن رنگ آبی به درب اصلی ساختمان باشگاه پرسپولیس بودیم.

افرادی که دست به چنین کارهای زشت و به دور از اخلاقی می‌زنند آنقدر قلیل هستند که نتوان آنها را به هواداران ۲ تیم پرسپولیس و استقلال نسبت داد اما بازهم رخ دادن چنین اتفاقاتی، کام فوتبالدوستان را تلخ می‌کند. چقدر خوب می‌شد که کری‌خوانی‌های بین هواداران این ۲ تیم حد و مرزها را از بین نبرد و کار به توهین‌های این چنینی نکشد. متاسفانه با روندی که سراغ داریم بازهم باید شاهد تکرار چنین ماجراهای زشتی باشیم. کارهایی که در لباس "تلافی" خودنمایی می‌کند.

مطالب پیشنهادی
ارسال نظر
پیشنهاد روز

افزایش 20 درصدی در حقوق فرودین ماه بازنشستگان کشوری اعمال شد

ریزش قیمت سنگین خودرو در بازار

افزایش 16 تا 45 درصدی کرایه های مترو اتوبوس و تاکسی از شنبه

زمان شارژ کارت سوخت اعلام شد

نام مادران در کارت ملی ثبت می شود

زمان افتتاح آخرین ایستگاه خط 7مترو اعلام شد

زمان اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری اعلام شد