تیرداد نیوز

کد خبر: ۲۱۵۲۷
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۱ - 15:34 - 04 October 2022
معاون شعب بانک شهر:

کشف نیازهای نهفته مشتریان اساس تحول در بانک هاست

عضو هیأت مدیره و معاون شعب بانک شهر داشتن تفکر راهبردی، حرکت در مسیر بانکداری حرفه ای و توجه به اصول مشتری مداری را کلید موفقیت های این روزهای این بانک عنوان کرد و گفت: کشف نیازهای نهفته مشتریان اساس تحول در بانک هاست.

به گزارش تیرداد نیوز به نقل از  روابط عمومی بانک شهر، دکتر رحیم طاهری در همایش بررسی عملکرد شعب تهران و البرز بانک شهر از رشد نقدینگی و ارتقای جایگاه این بانک در شبکه بانکی خبر داد و افزود: بخشی از تمرکز فعالیت های شعب بر افزایش درآمدهای عملیاتی و کاهش قیمت بهره ای پول بوده است که خوشبختانه طی 6 ماه نخست امسال در این خصوص موفق عمل کرده ایم و امیدواریم این روند طی ماه های آینده ادامه پیدا کند.

کشف نیازهای نهفته مشتریان اساس تحول در بانک هاست

طاهری با اشاره به افزایش تعاملات بانک شهر با واحدهای تولیدی و توجه ویژه به رفع نیازهای بانکی اقشار مختلف جامعه، گفت: خوشحالیم که به انتخاب هموطنان؛ بانک شهر به عنوان دومین بانک محبوب کشور در میان بانک های دولتی و خصوصی معرفی شده است؛ این مهم نشان از حرکت درست و اصولی این بانک در شبکه بانکی است.
عضو هیات مدیره بانک شهر با بیان اینکه توانسته ایم با عزم و همت جدی همکاران صف و ستاد در NPL به رکورد عدد 6 دست بیابیم، تصریح کرد: قطعا دستاوردها و پیشرفت های بانک شهر در 6 ماه دوم سال نیز تداوم خواهد یافت.

وی شناخت نیازهای مشتریان را ضروری ترین وظیفه شعب بانک شهر عنوان کرد و افزود: معتقدیم تعامل گسترده با شهروندان و شناسایی نیازهای نهفته مشتریان، همچنین داشتن ایده های نوآورانه موجب می شود تا این بانک همواره در تحقق اهداف خود موفق عمل کند.

طاهری گفت: در محیط متلاطم کسب و کار و فضای رقابتی حاکم میان بانک ها؛ داشتن تفکر راهبردی و نگاه علمی به رفع نیازهای بانکی، باید در دستور کار تمامی روسای شعب قرار گیرد.

عضو هیات مدیره بانک شهر در پایان نخبه گرایی و جانشین پروری را وجه تمایز این بانک با بانک های دیگر دانست و گفت: رفتار سازگار با تغییرات و افزایش دانش بانکی همکاران در این راستا از اهمیت بالایی برخوردار است.

مطالب پیشنهادی
ارسال نظر
پیشنهاد روز

افزایش 20 درصدی در حقوق فرودین ماه بازنشستگان کشوری اعمال شد

ریزش قیمت سنگین خودرو در بازار

افزایش 16 تا 45 درصدی کرایه های مترو اتوبوس و تاکسی از شنبه

زمان شارژ کارت سوخت اعلام شد

نام مادران در کارت ملی ثبت می شود

زمان افتتاح آخرین ایستگاه خط 7مترو اعلام شد

زمان اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری اعلام شد