تیرداد نیوز

کد خبر: ۲۰۵۳۶
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۹ - 16:09 - 28 November 2020

همراه کارت بانک آینده دومین نرم افزار پرداخت پر طرفدار کشور

سامانه همراه کارت بانک آینده، نرم افزاری ساده، کاربردی و رایگان است که در حال حاضر، قابل استفاده برای تلفن های همراه و تبلت های هوشمند با سیستم عامل های اندروید و iOS است.

تیرداد نیوز - سامانه همراه کارت بانک آینده با ارائه خدمات مبتی بر کارت همچون: انتقال وجه کارت به کارت از مبدا ۳۲ بانک معتبر کشور، دریافت موجودی، خرید شارژ و اینترنت، پرداخت قبوض شهری، نیکوکاری، خدمات خودرو، اعتبارسنجی بانکی و پرداخت های اینترنتی، توانسته است؛ جایگاه ویژه ای را در میان تمام کاربران بانکداری الکترونیکی برای خود، کسب کند.

در حال حاضر، همراه کارت بانک آینده با خدمت رسانی به ۱۰ میلیون کاربر، رتبه دوم را در بین نرم افزارهای پرداخت، به خود اختصاص داده است.

آمارها نیز نشانگر آن است که همراه کارت بانک آینده در "گوگل پلی" و "کافه بازار" به ترتیب با بیش از ۵ میلیون و ۲ میلیون بارگذاری و نیز کسب امتیازهای 4.6 و 4.7 از ۵، در مقایسه با دیگر نرم افزارهای مشابه، پیشتاز بوده است که این دستاورد، نشان از رضایت مطلوب کاربران از این محصول دارد.

طراحان این نرم افزار، یکی از اصلی ترین دلایل رشد همراه کارت را مشارکت کاربران فعلی در معرفی این نرم افزار به دیگران می دانند که این امر می تواند به دلیل استفاده آسان و دلچسب همراه کارت باشد که نهایتا رضایت مشتری را در پی دارد.

در طراحی همراه کارت سعی شده است که ارائه خدمات متداول پرداخت، با خلاقیت توام باشد. به عنوان مثال: در حال حاضر، کاربران سیستم عامل های اندروید و iOS می توانند ویجت خرید شارژ را بر روی صفحه اصلی (Home) گوشی خود اضافه کرده و تنها با لمس یک دکمه، شارژ خود را خریداری کنند.

امکان انتقال وجه کارت به کارت بدون ارائه یا اطلاع از شماره کارت مقصد و صرفا از طریق شماره تلفن همراه، از دیگر نوآوری های همراه کارت است.

همچنین برای خوانش ۱۶ رقم کارت بانکی، امکان اسکن کارت پیش بینی شده که در این صورت با خوانش خودکار کارت، امکان انتقال وجه کارت به کارت، بین مبدا و مقصد، فراهم خواهد بود.
همراه کارت بانک آینده در ترسیم استراتژی آینده خود نیز عرصه های متعددی را مد نظر دارد که یکی از آن ها، ورود به عرصه خدمات "فینتک" یا خدمات مالی است که از جمله آن ها می توان به خرید "بیمه خودرو" اشاره کرد.

خرید اعتباری از طریق "کیف پول همراه کارت"، امکان دیگری است که در نسخه جدید همراه کارت، پیش بینی خواهد شد؛ بدین ترتیب که کاربران می توانند از مراکز طرف قرارداد بانک آینده، به صورت اعتباری و از طریق کیف پول همراه کارت، خرید خود را انجام دهند.

خدمت دیگری که به زودی در همراه کارت قابل بهره برداری خواهد بود، پرداخت "Tap & Go" یا "پرداخت سریع غیرتماسی" است. در این نوع پرداخت برای هر یک از کاربران، یک کد دو بُعدی (QR code) تولید می شود که کاربر به هنگام خرید، کد مذکور را مقابل پایانه های فروش (pos) ویژه قرار داده و به سادگی و بدون هیچ گونه تماسی، مبلغ خرید از کیف پول همراه کارت، پرداخت خواهد شد. این امکان در شرایط ویژه کنونی و همه گیری کرونا در حفظ سلامت کاربران بسیار موثر خواهد بود.

همراه کارت بانک آینده (hamrahcard.ir) همواره می کوشد؛ با بهره گیری از فن اوری روز دنیا و همچنین نیازسنجی کاربران خود، عملیات بانکی را به ساده ترین و سریع ترین شکل، امکان پذیر سازد.

مطالب پیشنهادی
ارسال نظر
پیشنهاد روز

برای تحویل سال بهشت زهرا باز است

نمایندگان کارفرمایی روی حداقل قیمت ها در سبد معیشت متمرکز شده اند

هشدار هواشناسی برای استان های ساحلی در شمال و جنوب کشور

قیمت برخی از شرکت های لوازم خانگی افزایش یافت

جدال بر سر دستمزد 1403 ادامه دارد

طی 3 روز آینده شرایط جوی برای سفر مناسب نیست

چرا دولت رقم 19 و نیم میلیون تومان سبد معیشت را نمی پذیرد