تیرداد نیوز

کد خبر: ۱۷۳۳۳
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۹ - 21:22 - 16 September 2020
اداره پژوهش و مدیریت ریسک بانک توسعه صادرات اعلام کرد

7طرح پژوهشی بانک توسعه صادرات ایران در سال 99

اداره پژوهش و مدیریت ریسک بانک توسعه صادرات جدیدترین اولویت¬های پژوهشی این بانک را برای اطلاع محققین و پژوهشگران علاقه مند برای سال 99 اعلام کرد.

به گزارش تیرداد نیوز به نقل از روابط عمومی بانک توسعه صادرات ایران، محورهای پژوهشی ذکر شده شامل برآورد نیروی انسانی مورد نیاز بانک بر مبنای کارسنجی، بررسی روش­های نظام تطبیق و کنترل ریسک تطبیق در اگزیم ‌بانک دنیا و بانک­های داخلی و ارائه راهکار مناسب برای بانک توسعه صادرات، طراحی مدل و چارچوب اعتبارسنجی و تعیین سقف اعتباری بانک‌های کارگزار، پژوهش در خصوص جایگزینی قراردادهای عقود اسلامی در تسهیلات تامین مالی اعتبار خریدار، می شود.

طراحی و ارائه ساختار کارکردی مناسب بانک توسعه صادرات به عنوان اگزیم بانک ایران و ارائه قانون خاص اگزیم بانک، ارائه مدل اعتبارسنجی شرکت‌های کوچک و متوسط(SME) ‌ از دیگر اولویت های پژوهشی است که از طرف اداره پژوهش و مدیریت ریسک بانک توسعه صادرات ایران اعلام شده است.

یادآور می­شود، پژوهش درخصوص امکان تخفیف زود پرداخت در قراردادهای سلف و خرید دین همانند قراردادهای فروش اقساطی ـ فقط در قالب پایان نامه کارشناسی ارشد قابل انجام است.

پژوهشگران علاقه‌مند ‌می‌توانند پیشنهادهای خود را در قالب طرح‌نامه پیوست تکمیل و حداکثر تا تاریخ 03/07/1399 به اداره کل پژوهش و مدیریت ریسک واقع در خیابان وزرا خیابان بیست و یکم پلاک 18 ارسال یا از طریق سامانه ساتع بارگذاری نمایند. ضمنا پژوهشگران می­توانند در بازه زمانی تعیین شده (حداکثر تا 03/07/1399) در صورت هرگونه سئوال با شماره 81922180 تماس حاصل کنند.

مطالب پیشنهادی
ارسال نظر
پیشنهاد روز

افزایش 20 درصدی در حقوق فرودین ماه بازنشستگان کشوری اعمال شد

ریزش قیمت سنگین خودرو در بازار

افزایش 16 تا 45 درصدی کرایه های مترو اتوبوس و تاکسی از شنبه

زمان شارژ کارت سوخت اعلام شد

نام مادران در کارت ملی ثبت می شود

زمان افتتاح آخرین ایستگاه خط 7مترو اعلام شد

زمان اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری اعلام شد