تیرداد نیوز

کد خبر: ۱۶۶۷۱
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ - 13:01 - 14 August 2020
نمایش تک اثر اکرم سادات شرق آزدای در نمایشگاه ۱۰۰ اثر از ۱۰۰ هنرمند؛

بانوی نقاش و مجسمه ساز هنر تمام زندگی من است

بانو اکرم سادات شرق آزادی هنرمند فعال و پر تلاش در عرصه هنر نقاشی، تصویرسازی و مجسمه سازی است و در زمینه خلاقیت کودکان و رشد و پرورش استعداد آنها کار می کند. او در سال ۱۳۵۶ در تهران متولد شد و فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۷۰ آغاز کرده است.

تیردادنیوز ـ او می گوید: هنر تمام زندگی من است و تدریس برای کودکان را دوست دارم و بسیار به آن عشق می ورزم و همچنین سعی دارد تجربه های نو و تازه ای در خلق اثر ایجاد کند. او کودکان را معلم خویش می داند و از کار با آنها بسیار خشنود است.
او در نمایشگاه های گروهی و انفرادی بسیاری شرکت کرده و چندین بار هم در جشنواره های داخلی و خارجی مقام آورده است که از جمله می توان به جشنواره شور زندگی در روسیه اشاره کرد.

بانوی نقاش و مجسمه ساز هنر تمام زندگی من است


آثار او اینک در گالری گلستان جزء آثار برگزیده رویداد ۱۰۰ اثر از ۱۰۰ هنرمند است که به علت شیوه ویروس کرونا این نمایشگاه به صورت مجازی در سایت گالری گلستان به نمایش در آمده است که مورد اقبال بسیاری نیز قرار گرفته و در روزهای ابتدایی نمایشگاه برخی آثار هنرمندان توسط مخاطبین خریداری شده است.
نمایشگاه ۱۰۰ اثر از ۱۰۰ هنرمند از رویدادهای قدیمی گالری گلستان و همچنین مورد اقبال هنرمندان معاصر و پیشکسوت می باشد که گالری گلستان بیش از ربع قرن سابقه در اجرای این نمایشگاه دارد و آثار هنرمندان بزرگی را در کنار آثار هنرمندان جوان به نمایش در آورده است.
تک اثر بانو اکرم سادات شرق آزادی که در نمایشگاه ۱۰۰ اثر از ۱۰۰ هنرمند شرکت است در قطع ۱۰۰ در ۷۰ و ترکیب مواد است. او در این اثر با استفاده از مواد و متریال های مختلف با رنگهای زنده و ترکیب خوش رنگ با مخاطب خود از گوناگونی سخن می گوید.
این نمایشگاه که از دهم مرداد ماه آغاز شده تا ۳۱ شهریور ماه ادامه خواهد داشت.

بانوی نقاش و مجسمه ساز هنر تمام زندگی من است

مطالب پیشنهادی
ارسال نظر
پیشنهاد روز

افزایش 20 درصدی در حقوق فرودین ماه بازنشستگان کشوری اعمال شد

ریزش قیمت سنگین خودرو در بازار

افزایش 16 تا 45 درصدی کرایه های مترو اتوبوس و تاکسی از شنبه

زمان شارژ کارت سوخت اعلام شد

نام مادران در کارت ملی ثبت می شود

زمان افتتاح آخرین ایستگاه خط 7مترو اعلام شد

زمان اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری اعلام شد