تیرداد نیوز

کد خبر: ۱۶۶۳۶
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - 12:06 - 12 August 2020

روحانی سکه ودلار جای سرمایه گذاری نیست

رییس جمهور بیان داشت: ما می‌خواهیم بگوییم سکه و دلار جای سرمایه‌گذاری نیست، اما بورس و خرید نفت، جای سرمایه‌گذاری مطمئن است.

روحانی سکه ودلار جای سرمایه گذاری نیست

تیرداد نیوز -  حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی روز چهارشنبه در جلسه هیات دولت، گفت: دولت در حال تلاش برای کنترل نقدینگی، مقابله شدید با تحریم نفتی، ایجاد تعادل بودجه ای بین درآمدها و هزینه ها و ایجاد سرمایه مطمئن برای مردم است و این مجموع مفاد طرحی است که دولت به دنبال آن است و به تصویب رسانده و در جلسه سران قوا نیز کلیات آن تصویب شده است.

رییس جمهور افزود: اگر این طرح ها اجرایی شوند حتما در زندگی مردم تاثیرگذار خواهد بود. ما می خواهیم بگوییم سکه و دلار جای سرمایه گذاری نیست، اما بورس و خرید نفت، جای سرمایه گذاری مطمئن است.

روحانی با بیان اینکه در سخت ترین شرایط تاریخ کشور و تحت فشار اقتصادی تروریستی دشمنان، در حال اداره کشور هستیم، اظهارداشت: مقایسه شرایط جنگ با شرایط صلح، خطا است. در زمین دشمن بازی نکنید چرا که دشمن می خواهد القا کند از لحاظ اقتصادی، سیاسی و اجتماعی به پیروزی و موفقیت رسیده و ما در عمل می خواهیم اثبات کنیم دشمن شکست خورده است.

رییس جمهور با تاکید بر اینکه دشمنان به دنبال ایجاد بحران های اقتصادی، اجتماعی و امنیتی در کشور بودند، اما ناکام ماندند، خطاب به آنانی که صحبت از "این دولت و آن دولت" می کنند، گفت: ما یک ملت هستیم و در برابر یک دشمن ایستاده ایم.

روحانی با تشریح اقدامات گسترده دولت در حوزه های زیربنایی و عمرانی کشور اظهارداشت: همین فردا ۲۳ هزار هکتار زمین کشاورزی که با شیوه های نوین آبیاری تجهیز شده است، به بهره برداری می رسد و تمام اقدامات این دولت به معنای آن است که دولت جمهوری اسلامی ایران علیرغم فشارهای اقتصادی آمریکا شکست نخواهد خورد.

مطالب پیشنهادی
ارسال نظر
پیشنهاد روز

افزایش 20 درصدی در حقوق فرودین ماه بازنشستگان کشوری اعمال شد

ریزش قیمت سنگین خودرو در بازار

افزایش 16 تا 45 درصدی کرایه های مترو اتوبوس و تاکسی از شنبه

زمان شارژ کارت سوخت اعلام شد

نام مادران در کارت ملی ثبت می شود

زمان افتتاح آخرین ایستگاه خط 7مترو اعلام شد

زمان اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری اعلام شد