تیرداد نیوز

کد خبر: ۱۵۹۰۷
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۹ - 16:26 - 15 July 2020

معادل بیماران کرونایی‌ یک استان قرمز در ۲۴ ساعت گذشته در تهران بستری شدند

فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران گفت: فقط طی ۲۴ ساعت گذشته ۸۹۰ نفر معادل کل بیماران کرونایی یک استان با وضعیت قرمز در تهران بستری شدند.

معادل بیماران کرونایی‌ یک استان قرمز در ۲۴ ساعت گذشته در تهران بستری شدند

تیرداد نیوز - دکتر علیرضا زالی روز چهارشنبه اظهار داشت: وضعیت پیچیده در این استان با هیچ استانی قابل مقایسه و تطبیق نیست و در ۲۴ ساعت گذشته ۸۹۰ بیمار جدید در بیمارستان های تهران بستری شدند در حالی که در برخی از استان ها با وضعیت قرمز کل بیماران بستری بین ۸۹۰ تا ۹۰۰ نفر هستند.

وی افزود: شرایط تهران یک شرایط پیچیده و غامض است و نیازمند یک نسخه کاملا متفاوت، نسبت به سایر استان ها است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران افزود: شرایط خاص استان تهران نگرانی جدی را در بین اعضای ستاد تهران به وجود آورده است و امروز اعضای ستاد تاکید داشتند که باید مداخلات جدی تر، سریع تر و بلادرنگ در این منطقه رخ دهد تا شاهد افزایش چشمگیر بار بیماری در روزهای آتی نباشیم.

وی ادامه داد: نکته دیگری که مورد تاکید قرار گرفت این بود که مصوبات ستاد کرونا تهران جایگاه متفاوت داشته باشد و بلادرنگ عملیاتی شود و نظر فنی و کارشناسی ستاد تهران مورد توجه واقع شود تا زمان را از دست ندهیم.

محدودیت‌ها برای یک هفته دیگر تمدید شود

فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران به محدودیت های اخیر اشاره کرد و گفت: برخی از محدودیت ها مانند تعطیلی باشگاه های ورزشی، تالارها و آرایشگاه های بانوان برای یک هفته اعمال شده است.

وی ادامه داد: درخواست اعضای ستاد تمدید این محدودیت ها برای یک هفته دیگر است. محدودیت‌های یک هفته‌ای تهران کافی نیست؛ بنابراین ستاد تهران درخواست تمدید این محدودیت‌ها را دارد.



مطالب پیشنهادی
ارسال نظر
پیشنهاد روز

افزایش 20 درصدی در حقوق فرودین ماه بازنشستگان کشوری اعمال شد

ریزش قیمت سنگین خودرو در بازار

افزایش 16 تا 45 درصدی کرایه های مترو اتوبوس و تاکسی از شنبه

زمان شارژ کارت سوخت اعلام شد

نام مادران در کارت ملی ثبت می شود

زمان افتتاح آخرین ایستگاه خط 7مترو اعلام شد

زمان اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری اعلام شد