تیرداد نیوز

کد خبر: ۱۵۷۹۸
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۹ - 13:47 - 13 July 2020
مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری آریا زیگورات :

پروژه طراحی و پیاده سازی هوش تجاری (BI) آذرماه رونمایی می شود

مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری آریا زیگورات اعلام کرد: پروژه طراحی وپیاده سازی هوش تجاری (BI ) با هدف بهبود کیفیت خدمات، کنترل هزینه ها و افزایش درآمدزایی در آذرماه امسال به طور رسمی رونمایی می شود.

پروژه طراحی و پیاده سازی هوش تجاری (BI) آذرماه رونمایی می شود

به گزارش تیرداد نیوز به نقل از روابط عمومی گروه مالی گردشگری، سمانه یوسفی گفت: در حال حاضر پروژه هوش تجاری با دسترسی به API های مالی و رزرویشن، گزارشات مالی، میزان اشغال هتل و درآمدزایی هر دو هتل (نووتل و ایبیس) را ارائه می کند. ایجاد سیستم هدف گذاری آژانس ها انجام شده و سیستم امتیازدهی آژانس ها در حال انجام است.

وی با بیان اینکه مقدمات ایجاد باشگاه مشتریان و کمپین های تبلیغاتی مرتبط اجرا شده است، اهداف اجرای پروژۀ هوش تجاری را کنترل هزینه ها، بهبود و حفظ کیفیت خدمات، تخصیص متناسب منابع انسانی به بخش های مختلف، افزایش درآمدزایی، مدیریت هزینه و تأثیرگذاری تبلیغات، جذب مشتری، وفادارسازی مشتریان جدید و افزایش آگاهی از برند ذکر کرد.

یوسفی افزود: هوش تجاری فرایندی مکانیزه برای تحلیل داده ها، ارائه اطلاعات کارآمد و تصمیم ساز برای سازمان هاست. در این راستا از هوش تجاری برای پیاده سازی و منسجم کردن سیستم اطلاعاتی و گزارش گیری در هتل های فرودگاهی استفاده شده است.

وی با تشریح دستاوردهای شرکت در سال 98 اظهار کرد: پیاده سازی 70 درصد پروژه هوش تجاری، کاهش هزینه آب و برق و گاز، انعقاد تفاهم نامه با معاونت زیر ساخت شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) با هدف تقلیل هزینه آب خاکستری، کاهش هزینه ها در بخش های مختلف و حذف قراردادهای دائمی پیمانکاری بخشی از دستاوردهاست.

مطالب پیشنهادی
ارسال نظر
پیشنهاد روز

افزایش 20 درصدی در حقوق فرودین ماه بازنشستگان کشوری اعمال شد

ریزش قیمت سنگین خودرو در بازار

افزایش 16 تا 45 درصدی کرایه های مترو اتوبوس و تاکسی از شنبه

زمان شارژ کارت سوخت اعلام شد

نام مادران در کارت ملی ثبت می شود

زمان افتتاح آخرین ایستگاه خط 7مترو اعلام شد

زمان اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری اعلام شد