تیرداد نیوز

کد خبر: ۱۵۶۹۲
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۹ - 15:03 - 11 July 2020

دانش‌بنیان‌های ایرانی به نمایشگاه واردات چین می‌روند

دانش‌بنیان‌های ایرانی امسال هم با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در سومین دوره نمایشگاه بین‌المللی واردات چین شرکت می‌کنند.

تیرداد نیوز - معاونت علمی وفناوری ریاست جمهوری، چین اعلام کرد که با پایان گرفتن بیماری کرونا در کشورش قصد دارد «سومین نمایشگاه بین‌المللی واردات شانگهای» را آبان ماه برگزار کند،  اتفاقی که در دوره قبلی توانست سه هزار شرکت از ۱۵۰ کشور را دور هم جمع کند. ایران هم در دوره دوم آن با ۱۵ شرکت در این نمایشگاه حضور داشت.

نمایشگاه بین المللی واردات شانگهای یکی از نمایشگاه‌های مهم و بزرگ جهان است که می‌تواند فرصت مناسبی برای عرضه و معرفی کالاها و محصولات ایران‌ساخت باشد، نمایشگاهی که فضایی برای دانش‌بنیان‌های ایرانی است تا با حضور در آن، زیان‌های اقتصادی خود را جبران کنند.

این دانش‌بنیان‌ها می‌توانند با حمایت مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و صندوق نوآوری و شکوفایی به کشور چین بروند و با حضور در سومین نمایشگاه بین‌المللی واردات این کشور در نشست‌های رودررو با شرکت‌های متناظر هم شرکت کنند.

دانش‌بنیان‌ها تا پایان تیرماه برای ثبت‌نام فرصت دارند،  اطلاعات بیشتر را هم می‌توانند با مراجعه به سایت کریدور توسعه صادرات و تبادل فناوری کسب کنند.

مطالب پیشنهادی
ارسال نظر
پیشنهاد روز

افزایش 20 درصدی در حقوق فرودین ماه بازنشستگان کشوری اعمال شد

ریزش قیمت سنگین خودرو در بازار

افزایش 16 تا 45 درصدی کرایه های مترو اتوبوس و تاکسی از شنبه

زمان شارژ کارت سوخت اعلام شد

نام مادران در کارت ملی ثبت می شود

زمان افتتاح آخرین ایستگاه خط 7مترو اعلام شد

زمان اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری اعلام شد