تیرداد نیوز

کد خبر: ۱۴۹۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - 23:11 - 09 May 2023

قالیشویی آیینه ورزان

قالیشویی آیینه ورزان بهترین خدمات قالیشویی در آیینه ورزان با مجهزترین و بروزترین تجهیزات قالیشویی و شستن انواع فرش با کادری مجرب در آیینه ورزان.
قاليشويی خوشنام در آیینه ورزان
اطلاعات تماس
خط ویژه : 34118 - 026
وب سایت
khoshnamcc.com
قالیشویی آیینه ورزان

قالیشویی معتبر در منطقه آیینه ورزان

قالیشویی آیینه ورزان بهترین خدمات قالیشویی در آیینه ورزان با مجهزترین و بروزترین تجهیزات قالیشویی و شستن انواع فرش با کادری مجرب در آیینه ورزان. قالیشویی تخصصی آیینه ورزان با خدمات رسانی به تمامی نقاط شست و شوی انوع فرش و انواع موکت و روفرشی را به همراه پتو، لحاف و پرده با تضمین و شست و شوی عالی و تحویل فوری در محدوده آیینه ورزان ارائه می کند.

قالیشویی آیینه ورزان تخصصی ترین مرکز شستشو انواع فرش های دستباف و ماشینی با استفاده از دستگاه های کاملا حرفه ای، اتومات و مدرن و بکارگیری بهترین مواد شوینده خارجی در منطقه آیینه ورزان است. خدمات ما در منار تخفیف های همشگی با تضمین‌ کیفیت برای تمامی مشتریان گرامی صورت می پذیرد.

قالیشویی معتبر در منطقه آیینه ورزان

خدمات قالیشویی آیینه ورزان چگونه است

این مجموعه با خدمات کارآمد در زمینه شستشو ی قالی و فرش با بهره گیری از کادری مجرب و متعهد متشکل از متخصصان و نیروهای زبده ارائه دهنده بهترین خدمات قالیشویی به مشتریان خود است. شستن فرش کار بسیار ظریف و حرفه ای می باشد که هر کسی نمی تواند اینکار را با دقت و تمیزی مورد پسند متقاضیان انجام دهد. تیم قالیشویی آیینه ورزان تمام مراحل شستشوی انواع فرش، قالیچه و حتی موکت را با بهترین کیفیت و مواد ضد آلرژی انجام و لکه بری تضمینی انواع فرش را با توجه به نوع آن در کوتاه ترین زمان ممکن انجام داده تا پاسخگوی نیاز همه مشتریان خود باشد.

در قالیشویی آیینه ورزان شما علاوه بر خدمات عمومی شستن فرش ها که برای تمامی ابعاد قالی و قالیچه عرضه می شود خدمات تخصصی دیگر مانند رفوگری، ترمیم و ریشه بافی و غیره را نیز می توانید در صورت نیاز از گروه شستشوی فرش در آیینه ورزان بخواهید. این خدمات شامل خدمات VIP قالیشویی محدوده آیینه ورزان است که فرش های گران بها و ارزشمند شما به صورت ویژه شسته و کاور می شوند تا امکان بروز رنگ پریدگی و کثیفی مجدد در زمان تحویل برای فرش ها به صفر برسد.

بعد از تماس شما با مجموعه ما کارشناسان فرش در آیینه ورزان بلافاصله جهت بررسی و قیمت دهی برای خدمات به محل اعزام می شوند و کارشناسان قالیشویی آیینه ورزان پیش از هر چیز فرش و قالیچه های شما را کارشناسی کرده و قیمت نهایی خدمات شستشو را با اعمال تخفیف های ویژه اعلام خواهند کرد. این قالیشویی در آیینه ورزان به بهترین شکل ممکن مراحل مربوط به خدمات شستشو و حتی ترمیم قالی و فرش به انجام می رساند و نکته قابل توجه این است که قیمت خدمات ارائه شده در مجموعه ما به هیچ عنوان تا پایان کار تغییر نخواهد داشت. روستای آئینه ورزان از مناطق بسیار جذاب با آب و هوای دلنشین در شرق پایتخت است که دارای ویلاهای مسکونی و مراز گردشگری خاصی می باشد. باتوجه به سکونت افراد بسیار در این منطق که بیشتر آنها گردشگران ساکن در پایتخت هستند که در این روستا دارای ویلا می باشند قالیشویی آیینه ورزان خدمات خود را در قالب شستشو فوری و بدون فوت وقت با بالاترین کیفیت به این عزیزان ارائه می کند.

ما به خوبی آگاه هستیم که شما برای تحویل فرش های شسته شده خود زمان زیادی را ندارید و با توجه به این امر خدمات قالیشویی و حتی تحویل فرش های شسته شده بصورت شبانه روزی و در روزهای تعطیل نیز صورت می گیرد. هرگاه فرش ها و قالی های خانه شما به تمیز کردن احتیاج داشت تنها کافی است تلفن خود را برداشته و با پشتیبانی قالیشویی نزدیک محدوده آیینه ورزان تماس بگیرید و اعلام تقاضا برای شستشوی فرش کنید. ما در کنار شما هستیم و در کمتر از ند ساعت خدمات دهی خود را با تحویل فرش ها درب منزل از شما آغاز خواهیم کرد. پس کار قالیشویی را به ما بسپارید و از هوا و دیدنی های روستای دنج و سرسبز آیینه ورزان لذت ببرید.

قالیشویی آیینه ورزان مفتخر است با استفاده از جدیدترین فناوری‌ ها و موارد شوینده مخصوص خارجی شامل انواع شامپوها و نیروهای مجرب و آموزش‌ دیده در شستن انواع فرش ماشینی و دستباف با خدمات متنوع برای انواع سایزها در انجام این کار و رفع کثیفی ها و لکه های فرش، شما را یاری رساند. با ارسال درخواست خود به صورت تلفنی، پیامک کارشناسان ما بهترین بسته خدمات شستشو قالیی و قالیچه را بر حسب نیاز شما انتخاب می کنند.

هرگاه لکه‌ های چربی، چای و رنگ فرش را کثیف کرده باشد اصلا نگران نباشید زیرا شستشو با بهترین مواد شوینده و نانو بدون چین و چروک به همراه قیمت ‌های بسیار مناسب و رقابتی که از ابتدا مشخص است و خدمات شستن فرش کامل  که مانع از تحمیل هزینه‌های اضافی برای هر نوع فرش از هر جنس می شود را از قالیشویی معتبر و مجاز آیینه ورزان دریافت خواهید کرد. خدمات ارزنده و مشتری­ مداری ما زبانزد تمام ساکنان منطقه است چرا که این امر را یکی از عوامل مهم موفقیت و ثبات کار خود می دانیم.

لازم است بدانید که خدمات قالیشویی همانند یک کالای خاص نیست که قیمتی مشخص داشته باشد. بسته به نوع خدماتی که کارخانه قالیشویی مورد نظر ارائه می دهد و همچنین بر اساس عوامل مختلف دیگر مانند نوع و ابعاد فرش و قالی متغییر بوده و نمی توان لیست کاملا دقیقی از قیمت را ارائه نمود. در قالیشویی آیینه ورزان صداقت و شفافیت در خصوص نحوه کار ستشو سرلوحه تمام مجموعه است و در این راستا ما با قرار دادن تخفیف های متنوع در مناسبت های خاص سعی در جلب رضایت حداکثری مشترکان خود را داریم. سپردن مسئولیت شستن فرش ها را به ما بسپارید تا از نتایج آن متحیر شوید.

خدمات قالیشویی آیینه ورزان چگونه است

زمان کوتاه شستن با قالیشویی آیینه ورزان

از مهمترین دغدغه های تمام خانم های خانه دار در موقع خانه تکانی و شستن فرش ها پیدا کردن یک قالیشوییی خوب و متعهد در زمینه شستشو است. قالیشویی در آیینه ورزان با هدف تسهیل فرآیندهای شستشو و نیازمندی‌ های لازم از برنامه‌ ریزی تا اجرا را با شکلی مدون فراهم کرده است. روند کاری گروه قالیشویی منطقه آیینه ورزان طوری طراحی شده است که آرامش و نگرانی های مشتریان بخصوص خانم ها را به بهترین شکل ممکن برطرف کنند.

مجموعه قالیشویی و شستشو فرش آیینه ورزان افتخار این را دارد که در خدمت تمامی مشترکین و مشتریان منطقه به خصوص ساکنین محدوده روستای سرسبز آیینه ورزان باشد. این کارخانه با اعزام نیروهای آموزش دیده و متخصص به منازل شما عزیزان بهترین و با کیفیت ترین خدمات را به شما ارائه می دهند. با دریافت سرویس تحویل در محل که تنها توسط مراکز معتبر فرش شویی ارائه داده می‌ شود، دیگر مجبور نیستید وقتی زمان شستن فرش ها فرارسیده باشد این وسایل ارزشمند و سنگین را به دوش بکشید و به دنبال یک کارخانه قالیشویی خوب بگردید تا فرش ها را برای شستشو به آن بسپارید.

شستشو برخی از فرش ها به خصوص فرش های دستباف و تابلو فرش ها که نقش گنج را برای ما دارد به خاطر ظرافتی که در تار و پود آن بکار رفته نیاز به تخصص و مهارت خاصی است و به همین دلیل شستن آنها ممکن است دشوارتر باشد. داشتن امکانات برای فالیشویی موضوعی است که اغلب مورد توجه مشتریان قرار دارد زیرا امروزه تمامی دکوراسیون خانه ها را فرش ها در برگرفته است. نوع و نحوه انتخاب روش شستن قالی و فرش در روند خدمات شستشوی آنها بسیار مهم است و باید کاملا اصولی و با توجه به نوع آنها و رنگ هایی که در آن به کار رفته صورت گیرد تا آسیبی به فرش ها وارد نشود.

نکته‌ ای که برای شست و شوی انواع فرش و قالی وجود دارد استفاده از مواد شوینده و شامپو های استاندارد است. در نظر داشته باشید که برخی از کارخانه های غیر مجاز از شوینده های دست ساز مثل آب و جوش شیرین و کمی مواد خوشبو کنند به جای مواد خارجی استفاده می کنند که این کار برای آنها کم هزینه و به صرفه تر است و این خدمات از جمله مواردی می باشد که ارزان بودن خدمات نشان از ضعف فنی کار را دارد. پس توصیه می شود به هیچ عنوان فریب عنوان های ارزان، نانو و شوینده خارجی را نخورید.

ممکن است با توجه به این توضیحات این ذهنیت برای شما ایجاد شودکه خدمات با کیفیت بالا در یک قالیشویی وجود ندارد و در جای دیگر این امکان وجود داشته باشد، اما اگر فقط یکبار با قالیشویی آیینه ورزان تماس بگیرید و از مشاوران و نیروهای ما خدمات دریافت کنید، خواهید دید که نفرات آماده به خدمت در محله آیینه ورزان به تمام جزئیات شستشوی فرش تسلط داشته و براحتی با توجه به کیفیت بالای خدمات ارائه شده و اطمینان از کار خود پس از پایان شستن قالی و فرش ها و تحویل به مشتری برای تضمین خدمات ارائه شده به شما گارانتی معتبر ارائه می شود. این نشان از آن است که ما چقدر به نیازهای ارزشمند مشتریان اهمیت داده و حتی حاضریم برای نگه داشتن مشتری‌ های قدیمی هزینه‌ بیشتری در ارائه خدمات انجام دهیم.

شستن با قالیشویی آیینه ورزان

قالیشویی محدوده آیینه ورزان در کنار شماست 

هنگامی که وسیله ای نو می خریم حتما دردسرهای خود را دارد و فرش ها هم از این قاعده جدا نیستند. زمانی که فرش و یا قالی نو خریداری می شود به خصوص در روزهای اول و چند ماه اول، ممکن است با پرزهای دردسر سازی مواجه شوید که چهره فرش را کثیف نشان می دهد و این مشکل در فرش های ماشینی بیشتر دیده می شود. این پرزدهی زمانی رخ می دهد که فرش در مرحله بافت قرارداد و به غیر از ترکیبات دیگری که برای تثبیت رنگ یا طرح به کار می برند. اگر در زمان استفاده از فرش های نو با چنین مشکلی مواجه شدید توصیه می کنیم با مشاوران خود در قالیشویی آیینه ورزان تماس گرفته و مورد را مطرح کنید. کارشناسان ما با دقت به هر گونه سوال، راهنمایی و موارد این چنینی که نیاز دارید توجه کرده و می توانید سوال خود را به همراه عکس فرش خود را برای ما ارسال کنید تا کارشناسان شستشو فرش در آیینه ورزان با بررسی موارد شما را راهنمایی کنند.

از نظر شما بر اساس چه معیارها و فاکتور هایی می توان از بین انبوهی از تبلیغات نوشته شده در مطبوعات و یا این که سایت های اینترنتی شایسته ترین کارخانه قالیشیی را جهت سفارش شستن فرش ها پیدا و به آنان اعتماد کرد؟

مجموعه شستشوی قالی در آیینه ورزان علاوه بر این که یکی از بهترین قالیشویی های پایتخت است دارای بهترین تیم مشاوره برای نگهداری و شستشوی فرش و تابلو فرش نیز می باشد. حتی کارفرما با مراجعه به دفاتر نمایندگی ما می تواند مواد شوینده مورد نیاز خود را جهت پاک کردن لکه های جزئی از ما دریافت کند. از دیگر ویژگی های ما که باعث افزایش مزایای خدمات برای شما می شود راحتی در ثبت سفارش، صرفه جویی در زمان، مقرون به صرفه بودن قیمت های شستن فرش و انجام خدمات قالیشویی توسط نیروهای متخصص و آموزش دیده است.

حتی اگر فرش های شما گران و عتیقه نیز باشد ما به طور وی آپی با پذیرش آنها در صورتی که امکانات خدمات باشد موارد را در نوبت بررسی قرار می دهیم و بهترین نتیجه را از ما دریافت خواهید کرد.

از نکات جالب ما که نسبت به همکاران خدمات را متمایز می کند این مورد است که در قالیشویی آیینه ورزان پس از برآورد هزینه های شستشو با مشتری تماس برقرار کرده و برای حمع آوری فرش ها اطلاع رسانی می کنند. در صورت مورد تایید بودن هزینه ها هماهنگی های لازم انجام می شود.

انتخاب قالیشویی که در محله های اطراف شهر و ویلا نشین واقع است از اهمیت بیشتری برخوردار خواهد بوده، زیرا در این مناطق اکثر فرش ها و تابلو فرش ها که در خانه ها استفاده می شوند، دستباف و دارای قیمت به مراتب بیشتری تا فرش های ماشینی هستند. ما با علم به این موضوع که شستشوی فرش دستبافت یکی از مهمترین و حساس ترین نوع خدمات کارخانه های قالیشویی است، تیم ویژه ای متشکل از نیروهای زبده و آشنا به مواد شوینده مناسب با فرش های دستباف و نوع نخ ها و الیاف طبیعی در آنها را استخدام کرده ایم. اولین قدم ما در این خدمت این مورد است که برای شستشوی فرش دستباف، تنها از یک شامپو فرش خاص و مناسب برای هر نوع فرش استفاده می کنیم. پس این فرش های گران را با ضمانت می توانید به گروه قالیشویی آیینه ورزان سپرده و برگه کتبی ضمانت را دریافت کنید.

هزینه منصفانه شستن فرش در آیینه ورزان

اغلب فرش های منزل را پیش از آمدن مهمان و یا در روزهای پایان سال تمیز می کنیم و در روزهای دیگر به این موضوع کمتر اهمیت داده و یا نادیده می گیریم. اما باید در نظر داشته باشیم که تمیزی فرش ها و حتی موکت ها مانع تسریع روند کهنه شدن زود به هنگام آنها خواهد شد. به خصوص اگر فرش ها دستباف و یا ابریشم باشد.

خدمات قالیشویی نزدیک آیینه ورزان به این شکل انجام می شود که شما ابتدا با مشاوران ما تماس می گیرید، کارشناسان ما برای مشاوره و تعرفه قیمت های از شما نوع جنس و متراژ فرش را سوال می کنند و سپس به محل اعزام می شوند و بعد از مشاوره و در صورت تایید شما نیروهای ما فرش ها را به کارخانه انتقال خواهند داد.

پرسنل ما به موقع در محل حاضر می شوند و بسته به نوع فرش یا قالیچه و حتی موکت و تابلو فرش شما، روش های مختلفی برای شست و شوی آنها ارائه می کنند. لازم به ذکر است قبل از شستشوی فرش تمام مسائل مربوط به فرش از متراژ و حتی میزان لکه ها و کثیفی ها بصورت حدودی بررسی می شود. فقط کافی است تلفن را بردارید استعلام قیمت قالیشویی در محدوده آیینه ورزان را دریافت کنید و برای یکبار هم که شده خدمات ما را امتحان و همیشه از مشتریان دائمی این مجموعه شوید.

بنیان اصلی قالیشویی آیینه ورزان بر پایه مشتری مداری با بهترین خدمات سرویس دهی و کیفیت بالا در کمترین زمان ممکن است. زیرا معتقد هستیم دریافت کیفیت خوب و سرویس دهی عالی حق هر مشتری می باشد.

قالیشویی محدوده آیینه ورزان در کنار شماست 

مطالب پیشنهادی
نظرات بینندگان
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۰
۰
۰
اگه تخفیف خوب بدن راضیم و استقبال می کنم
ارسال نظر
پیشنهاد روز

افزایش 20 درصدی در حقوق فرودین ماه بازنشستگان کشوری اعمال شد

ریزش قیمت سنگین خودرو در بازار

افزایش 16 تا 45 درصدی کرایه های مترو اتوبوس و تاکسی از شنبه

زمان شارژ کارت سوخت اعلام شد

نام مادران در کارت ملی ثبت می شود

زمان افتتاح آخرین ایستگاه خط 7مترو اعلام شد

زمان اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری اعلام شد