تیرداد نیوز

کد خبر: ۱۲۸۹
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - 16:49 - 07 August 2019

ذوالفقار نسب دربی در هر هفته ای از لیگ جذاب است و حاشیه خواهد داشت

کارشناس فوتبال ایران تعداد مدعیان قهرمانی درلیگ برتر را منوط به عملکرد آنها در هفته‌های نخست دانست و درباره زمان برگزاری دربی گفت: این بازی همیشه جذابیت‌های خاص خودش را دارد.



بیژن ذوالفقارنسب  درباره قرعه تیم های مدعی قهرمانی در نوزدهمین دوره لیگ برتر گفت: به طور دقیق فعلا فرصت آنالیز تک تک تیم ها را نداشتم اما تیم هایی که برای قهرمانی بسته شده اند باید لیگ را از همان هفته اول جدی بگیرند.
کارشناس فوتبال ایران افزود: شرایط تمرینات پیش فصل به گونه ای شد که تیم ها توانسته اند بازی های دوستانه زیادی را داشته باشند. به همین خاطر از همان هفته اول در شرایط مسابقه قرار می گیرند و می توانند به امتیاز گیری فکر کنند.

وی در خصوص برگزاری دربی پایتخت بین استقلال و پرسپولیس در هفته چهارم لیگ برتر تصریح کرد: این بازی در هر زمان و هر فصلی از سال جذابیت های خاص خودش را دارد. بدون شک تا همان هفته هم حاشیه های مختلفی به وجود می آید که بازی بزرگ لیگ را تحت الشعاع قرار دهد.
ذوالفقارنسب درباره اینکه چند تیم شانس قهرمانی در لیگ برتر را دارند؟ اذعان داشت:  تیم ها سعی کرده اند مربیانی را روی نیمکت خود قراردهند که آنها را به سمت حرفه ای شدن ببرند. فوتبال حرفه ای هم از همان هفته اول بازی ها شما را درگیر خودش می کند. تا زمانی که بازی ها شروع نشود نمی توان درباره آنها صحبت کرد. عیار مدعیان قهرمانی در طول فصل مشخص می شود.
مطالب پیشنهادی
ارسال نظر
پیشنهاد روز

افزایش 20 درصدی در حقوق فرودین ماه بازنشستگان کشوری اعمال شد

ریزش قیمت سنگین خودرو در بازار

افزایش 16 تا 45 درصدی کرایه های مترو اتوبوس و تاکسی از شنبه

زمان شارژ کارت سوخت اعلام شد

نام مادران در کارت ملی ثبت می شود

زمان افتتاح آخرین ایستگاه خط 7مترو اعلام شد

زمان اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری اعلام شد