تیرداد نیوز

کد خبر: ۱۱۸۲۸
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۹ - 19:53 - 03 April 2020

وزارت بهداشت: آغاز به کار مشاغل ممنوع است

سخنگوی وزارت بهداشت، درباره آغاز به کار برخی مشاغل از فردا شنبه 16 فروردین گفت: تمامی مشاغل باید تابع مصوبات ستاد مقابله با کرونا باشند، به این صورت آغاز به کار مشاغلی که جزء موارد استثنا قرار نگرفته است ممنوع بوده و اگر کارفرمایی اقدام به بازگشایی محل کار کند متخلف است؛

تیرداد نیوز - کیانوش جهانپور در ارتباط ویدئو کنفرانسی با خبرنگاران، در خصوص روند تعیین قیمت و نظارت بر قیمت گذاری کالاها و تجهیزات پزشکی، گفت: وزارت بهداشت این روزها اصلی ترین مشتری خرید اینگونه وسایل است و کار نظارت بر قیمت گذاری بر عهده نهادهای دیگر است.
برخی از کالاها به خصوص در حوزه ملزومات پزشکی ممکن است شامل قیمت گذاری در کمیسیون قیمت گذاری نباشد. ماسک هم تا اوایل شناسایی کرونا در کشور شامل این مورد نبود و پس از آن هم فقط یک نوع ماسک قیمت گذاری شد. نظارت بر بازار این اقلام مربوط به وزارت صمت و تعزیرات حکومتی و نهادهای نظارتی است.
کمک های با ژست سیاسی آمریکا و رژیم قدس اشغالی نخواهیم پذیرفت

جهانپور درباره صحبت های ترامپ در مورد کمک به مردم ایران گفت: بحران در همه جهان به واسطه کرونا وجود دارد و مشکلاتی را در زمینه تامین اقلام بهداشتی در آمریکا هم شاهد هستیم، حساب مردم آمریکا از دولت آنها جداست و ما هم برای مشکلات مردم آن کشور ناراحت خواهیم بود اما قطعا ادعای کمک آمریکا به کشور از طریق کمک دارو و تجهیزات پزشکی ژست فریبکارانه است.

مردم ما نیازی به بذل و بخشش ندارند و اگر تحریم های یک جانبه و ظالمانه برطرف شود، مردم ایران می توانند اقلام مورد نیاز خود را تامین کنند. ما هیچ کمکی که با ژست سیاسی از طرف آمریکا و رژیم اشغالگر قدس انجام می شود را نمی پذیریم و تنها کمکی که آمریکا می تواند بکند، رفع تحریم های ظالمانه علیه مردم ایران است.

مطالب پیشنهادی
ارسال نظر
پیشنهاد روز

افزایش 20 درصدی در حقوق فرودین ماه بازنشستگان کشوری اعمال شد

ریزش قیمت سنگین خودرو در بازار

افزایش 16 تا 45 درصدی کرایه های مترو اتوبوس و تاکسی از شنبه

زمان شارژ کارت سوخت اعلام شد

نام مادران در کارت ملی ثبت می شود

زمان افتتاح آخرین ایستگاه خط 7مترو اعلام شد

زمان اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری اعلام شد