تیرداد نیوز

کد خبر: ۱۱۷۶۶
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۹ - 16:28 - 30 March 2020

نبی: اداره فوتبال بدون اتحاد و همدلی ممکن نیست

سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال اظهار داشت: در این مقطع حساس و شرایط ویژه جایی برای اختلاف و جناح بندی‌های مختلف نیست بلکه لازم است در راستای حفاظت از منافع و اعتبار فوتبال ایران متحد و همراه باشیم.

نبی: اداره فوتبال بدون اتحاد و همدلی ممکن نیست

تیرداد نیوز - «مهدی محمد نبی» که پیش از این نیز به مدت هفت سال سابقه دبیرکلی فدراسیون فوتبال را داشته در نخستین مصاحبه پس از بازگشت به فدراسیون گفت: جا دارد ابتدا از حسن اعتماد سرپرست محترم و هیات رییسه فدراسیون تشکر کنم و همچنین به سرپرست سابق «ابراهیم شکوری» خسته نباشید بگویم که همه تلاش خود را در این مدت برای تحقق اهداف فدراسیون به کار بست. همچنین در این شرایط ویژه برای عموم هم وطنان عزیز آرزوی سلامتی دارم و امیدوارم ملت شریف ایران با عمل به توصیه‌های پزشکی ازاین بحران بی سابقه به سلامت عبور کند.

نبی با تشریح برنامه‌ها و اهداف مورد نظر در فدراسیون فوتبال افزود: بیش از صحبت کردن و حرف زدن باید به دنبال عمل‌گرایی برای خروج فوتبال از شرایط موجود باشیم. به اعتقاد من باید در کوتاه‌ترین زمان ممکن برنامه‌های اجرایی و عملیاتی فدراسیون را در چهار حوزه و در قالب یک طرح کوتاه مدت ویژه دنبال کنیم. ابتدا موضوع مهم اصلاح اساسنامه و برگزاری مجمع فوق العاده همچنین طی مراحل و تاییدیه‌های مورد نیاز در اولویت فعالیت‌ها قرار دارد. این اقدام باید با توجه به الزامات فیفا همین‌طور قوانین و مقررات کشور و مطالبات جامعه فوتبال به شکل دقیق و کارشناسی صورت پذیرد تا زمینه لازم برای برگزاری انتخابات فراهم شود.

سرپرست دبیرکلی فدراسیون در تشریح دومین بخش از برنامه کوتاه مدت عملیاتی گفت: حل مشکلات مالی فدراسیون به صورت اضطراری و فوری اولویت دیگری است که باید از طریق منابع مورد نظر در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام شود. با توجه به تجربه حضور در جایگاه دبیرکلی فدراسیون معتقدم، راه حل اجرایی و عملیاتی برای تامین منابع مورد نیاز و عبور از چالش‌های مالی فعلی وجود دارد و با تعامل و همگرایی می توانیم از تنگنای مالی موجود در این مقطع عبور کنیم.

نبی همچنین اضافه کرد: ساماندهی تیم‌های ملی همچنین رسیدگی به مشکلات این تیم‌ها از دیگر موضوعات و اولویت‌هایی است که در برنامه کوتاه مدت مورد توجه قرار دارد. روند سازماندهی، برنامه‌ریزی و اجرای برنامه‌های آماده سازی تیم‌ها باید پس از بحران کرونا به سرعت دنبال شود و با تمام قوا تیم‌های ملی را برای حضور در رویدادهای پیش رو آماده کنیم. همچنین لازم است در چهارمین بخش از برنامه کوتاه مدت تعامل نزدیک و سازنده با نهادهای بالادستی داخلی و خارجی را به بهترین شکل و با در نظر گرفتن منافع، اعتبار و جایگاه بین المللی فوتبال ایران دنبال کنیم. در این بین موضوع ترمیم و تقویت کمیته‌ها و دپارتمان‌های فدراسیون هم از اهمیت ویژه ای برخوردار است تا به وظایف و مسوولیت‌های خود در بهترین شرایط عمل کنند.

مهدی محمد نبی در پایان گفت: حل مشکلات فعلی فدراسیون فوتبال در گرو تعامل و همکاری همه جانبه کلیه دستگاه‌های مسوول و همچنین خانواده بزرگ فوتبال کشور است. اداره فوتبال بدون اتحاد، همدلی و همراهی فرد فرد خانواده فوتبال ممکن نیست. در این مقطع حساس و شرایط ویژه جایی برای اختلاف و جناح بندی‌های مختلف نیست بلکه لازم است در راستای حفاظت از منافع و اعتبار فوتبال ایران متحد و همراه باشیم.

مطالب پیشنهادی
ارسال نظر
علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان
افزایش صادرات شرکت های دانش بنیان به یک و نیم میلیارد دلار

افزایش صادرات شرکت های دانش بنیان به یک و نیم میلیارد دلار

زمینه های مناسب برای حضور ایران در بازار بزرگ اسباب بازی روسیه

زمینه های مناسب برای حضور ایران در بازار بزرگ اسباب بازی روسیه

تولید قطعات پیچیره صنعتی با پرینتر سه بعدی فلزی ایران ساخت

تولید قطعات پیچیره صنعتی با پرینتر سه بعدی فلزی ایران ساخت

مسئول گروه جهادی به سوی ظهور و رتبه چهارم جایزه برنامه ملی آبادیران

مسئول گروه جهادی به سوی ظهور و رتبه چهارم جایزه برنامه ملی آبادیران

تقویت زیرساخت های مالی صنایع خلاق با مشارکت مردمی

تقویت زیرساخت های مالی صنایع خلاق با مشارکت مردمی

پیشنهاد روز

سامانه بارشی از امشب در این استان ها فعال می شود

افزایش تعطیلات آخر هفته منتظر تصمیم مجلس است

ثبت قرارداد اجاره در سامانه خودنویس الزامی شد

استعلام تخلفات حجاب تاریخچه پلاک و دریافت کروکی الکترونیک

هفته ای بارانی در پیش روی استان های کشور

سقف برداشت از حساب های بانکی افزایش یافت

برای تحویل سال بهشت زهرا باز است