تیرداد نیوز

کد خبر: ۱۱۷۱۹
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۹ - 15:28 - 28 March 2020

بهبود ۱۲۱ بیمار کرونایی در کرمان

سخنگوی علوم پزشکی کرمان از بستری هزار و ۶۴۱ مورد بیمار حاد تنفسی در کرمان خبر داد و گفت: مجموع افراد بهبودیافته کرونایی استان ۱۲۱ مورد است.

 تیرداد نیوز - مهدی شفیعی عصر امروز در نشست خبری بعد از جلسه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا استان کرمان با تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت: از روز گذشته 16 مورد جدید قطعی کویید19 در استان داشتیم که مجموع بیماران کرونایی در استان کرمان به 228 مورد تا امروز رسیده است.

وی با بیان اینکه از 16 مورد جدید 8 مورد خانم و 8 مورد آقا هستند افزود: سه مورد مربوط به حوزه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان، چهار مورد مربوط به حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت و مابقی مربوط به حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان است.

مدیرگروه مبارزه با بیماری های واگیردار دانشگاه علوم پزشکی کرمان ادامه داد: کرونایی های دانشگاه علوم پزشکی کرمان به تفکیک کوهبنان یک مورد، زرند یک مورد، بافت سه مورد و چهار مورد مربوط به بیمارستان های سطح شهر کرمان است.

آمار کرونایی های کرمان به 228 نفر رسید / 16 بیمار دیگر به کرونایی های کرمان اضافه شد.
کارگران دیگر استان ها برای بازگشت به محل کار خود در کرمان 14 روز قرنطینه می شوند.
آمار کرونایی های کرمان به 212 نفر رسید / آزمایش 10 بیمار دیگر در کرمان مثبت شد.

وی با بیان اینکه از روز گذشته دو مورد بیماران کرونایی در استان فوت شدند و مجموع فوتی های استان به 25 مورد رسیده است گفت: از دو فوتی جدید یک مورد کرمان و یک مورد مربوط به زرند است.

وی با اشاره به اینکه از روز گذشته 57 بیمار حاد تنفسی در بیمارستان های استان بستری شدند که از 50 مورد مشکوک نمونه گیری شده است افزود: از ابتدای اپیدمی کرونا در استان هزار و 641 مورد بیمار حاد تنفسی بستری کردیم.
وی با بیان اینکه در حال حاضر 36 بیمار مثبت کرونا ...

مطالب پیشنهادی
ارسال نظر
پیشنهاد روز

افزایش 20 درصدی در حقوق فرودین ماه بازنشستگان کشوری اعمال شد

ریزش قیمت سنگین خودرو در بازار

افزایش 16 تا 45 درصدی کرایه های مترو اتوبوس و تاکسی از شنبه

زمان شارژ کارت سوخت اعلام شد

نام مادران در کارت ملی ثبت می شود

زمان افتتاح آخرین ایستگاه خط 7مترو اعلام شد

زمان اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری اعلام شد