تیرداد نیوز

کد خبر: ۱۱۴۱۸
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - 15:14 - 01 March 2020

کرونا اردوی تیم ملی وزنه‌برداری زنان را لغو کرد

نایب رییس زنان فدراسیون وزنه‌برداری گفت: به دلیل شیوع ویروس کرونا اردوی آماده‌سازی تیم ملی جهت اعزام به پیکارهای قهرمانی آسیا لغو شد.
تیرداد نیوز - بهار بهرامی روز یکشنبه در این خصوص اظهار داشت: اردوی تیم ملی وزنه‌برداری زنان قرار بود روزهای ۱۳ تا ۲۸ اسفند برگزار شود. اما بدلیل شیوع ویروس کرونا «علی مرادی» رییس فدراسیون وزنه‌برداری مصلحت دانست تا این اردو لغو شد. باید شرایط را سنجید زیرا در این اردو باید ۸ دختر وزنه‌بردار از استان‌های مختلف حضور می‌یافتند و خود را برای مسابقات قهرمانی آسیا در ازبکستان آماده می‌کردند. قرار بود چهار وزنه‌بردار به صورت ثابت در اردو  حضور داشته باشند و هفته اول ۲ وزنه‌بردار و هفته دوم 2 نفر دیگر به صورت ادواری به جمع آنان اضافه شوند 
وی افزود: هنوز تعداد وزنه‌برداران اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا مشخص نیست. تا اطلاع ثانوی اردوی آنان برگزار نمی‌شود. اما مسابقات قهرمانی آسیا ازبکستان به قوت خود باقی و لغو نشده است. این رقابت‌ها قرار بود هشتم فروردین در ازبکستان برگزار شود که تاریخ آن به ۲۷ فروردین موکول شد.
نایب رییس زنان فدراسیون وزنه‌برداری درخصوص نامه‌ای که به کمیته بین‌المللی المپیک برای «سیده الهام حسینی» در خصوص کسب وایلد کارت زده شد، گفت: هنوز کمیته بین‌المللی المپیک پاسخ این نامه را به ما نداده است اما کمیته فنی فدراسیون وزنه‌برداری به ما اعلام کرد که با توجه به دوپینگ برخی از وزنه‌برداران جهان، دختران ما شانس کسب وایلد کارت را دارند. گرچه باید در مسابقات گزینشی المپیک شرکت کنند و امتیازات لازم را بدست بیاورند.
 
 
مطالب پیشنهادی
ارسال نظر
پیشنهاد روز

افزایش 20 درصدی در حقوق فرودین ماه بازنشستگان کشوری اعمال شد

ریزش قیمت سنگین خودرو در بازار

افزایش 16 تا 45 درصدی کرایه های مترو اتوبوس و تاکسی از شنبه

زمان شارژ کارت سوخت اعلام شد

نام مادران در کارت ملی ثبت می شود

زمان افتتاح آخرین ایستگاه خط 7مترو اعلام شد

زمان اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری اعلام شد