تیرداد نیوز

کد خبر: ۱۰۵۸۸
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۸ - 15:40 - 23 February 2020

راهیابی فیلم ساعت خواب به جشنوراه گاردن سیتی هند

فیلم کوتاه «ساعت خواب» به‌کارگردانی مینا سادات‌حسینی در پنجمین حضور جهانی به بخش مسابقه جشنواره بین‌المللی فیلم GardenCity هند راه یافت.

تیرداد نیوز - ساعت خواب روایت‌گر زنی به نام رویاست. او با شرایطی مواجه می‌شود که همسر، دختر و شغلش را در حال از دست دادن می‌بیند...
جشنواره بین‌المللی فیلم GardenCity با پذیرفتن و نمایش جدیدترین طیف‌های فیلم‌های جسورانه، قدرتمند و معنادار از سراسر جهان، دنیای سینما را با هدف لمس و آموزش مخاطب، به شهر بنگلور در هند منتقل می‌کند. این جشنواره تمامی انواع و ژانرهای کمدی، وحشت، درام، علمی – تخیلی، انیمیشن و ... را در بر می‌گیرد و بیش از هرچیز به دنبال قصه‌گویی خلاقانه است.
نخستین تجربه کارگردانی حسینی، پیش از این در فستیوال های Kalaburagi هند، International shorts استرالیا، First Friday Kansas city آمریکا و Red dirt آمریکا پذیرفته شده است. 
نویسنده فیلمنامه ساعت خواب بهمن عبداللهی، مدیر تصویربرداری علی محرابی، صدابردار میثم حسنلو، تدوین و صداگذاری محمود نجفی، مدیر تولید احمد مرادی، طراح صحنه و لباس الهه ذکایی، تهیه کننده مینا سادات حسینی و انجمن سینمای جوانان - دفتر تهران بوده و سولماز قاسمی، آرمان عزیزی، نیک‌ناز ظفرنیا و آیدا ابراهیم‌زاده بازیگران آن هستند.
چهارمین دوره این جشنواره ۲۴ فوریه ۲۰۲۰ آغاز به‌کار می‌کند.
 
از گلدوست عارفی
مطالب پیشنهادی
ارسال نظر
پیشنهاد روز

افزایش 20 درصدی در حقوق فرودین ماه بازنشستگان کشوری اعمال شد

ریزش قیمت سنگین خودرو در بازار

افزایش 16 تا 45 درصدی کرایه های مترو اتوبوس و تاکسی از شنبه

زمان شارژ کارت سوخت اعلام شد

نام مادران در کارت ملی ثبت می شود

زمان افتتاح آخرین ایستگاه خط 7مترو اعلام شد

زمان اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری اعلام شد