تیرداد نیوز

کد خبر: ۱۰۴۵۳
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - 17:27 - 27 January 2020
رییس سازمان خصوصی سازی:

سود سهام عدالت اوایل اسفند ماه واریز می شود

رییس سازمان خصوصی سازی گفت: میزان دقیق سود پرداختی سهام عدالت مشخص نشده، بلکه اواخر بهمن ماه رقم آن مشخص و از اوایل اسفند به حساب افراد واریز خواهد شد.

تیرداد نیوز - علیرضا صالح در این خصوص افزود: میزان سود واریزی را به شکل دقیق نمی توان مشخص ساخت و در حال دریافت اطلاعات میزان نقدینگی از شرکت‌ها هستیم به همین دلیل در موقعیت فعلی رقم دقیقی را نمی توان بیانکرد.

صالح ضمن تاکید بر تفاوت میزان سود واریزی به حساب مشمولان سهام عدالت گفت: برخی از افراد دارای سهام یک میلیونی و برخی دیگر از سهام ۱۰۰ هزار تومانی برخوردارند، بنابراین میزان سود واریزی وابسته به میزان سود پرداخته شده از سوی شرکت‌ها به این سازمان است.

رییس سازمان خصوصی سازی خاطرنشان ساخت: افراد تحت پوشش سازمان بهزیستی‌ و کمیته امداد امام خمینی (ره) دارای پرداختی کامل‌تر نسبت به دیگر ارگان‌ها هستند.

واریز سود سهام عدالت سال ۹۶ از اول آذر ماه سال ۹۷ با واریز سود دو دهک پایین جامعه یعنی کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی آغاز و سود آن به صورت یکجا به حساب این افراد واریز شد.

جمع مبلغ واریزی سود سهام عدالت دو دهک پایین جامعه ۸۶۰ میلیارد تومان بود که برای هر نفراز مشمولین ۱۷۵ هزار تومان در نظر گرفته شده بود.
 
مطالب پیشنهادی
ارسال نظر
پیشنهاد روز

افزایش 20 درصدی در حقوق فرودین ماه بازنشستگان کشوری اعمال شد

ریزش قیمت سنگین خودرو در بازار

افزایش 16 تا 45 درصدی کرایه های مترو اتوبوس و تاکسی از شنبه

زمان شارژ کارت سوخت اعلام شد

نام مادران در کارت ملی ثبت می شود

زمان افتتاح آخرین ایستگاه خط 7مترو اعلام شد

زمان اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری اعلام شد