تیرداد نیوز

کد خبر: ۱۰۴۳۰
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - 19:21 - 22 January 2020

ارتش آمریکا به تلفات بیشتر نیروهای خود در حمله موشکی ایران اذعان کرد

فرماندهی مرکزی ارتش آمریکا روز چهارشنبه اعلام کرد که این کشور سربازان مجروح دیگری را که در حمله موشکی ایران به پایگاه هوایی عین الاسد مجروح شده اند، برای معالجه به آلمان منتقل کرده است.

به گزارش تیردادنیوز به نقل از شفقنا، فرماندهی مرکزی ارتش آمریکا اعلام کرده است که مجروحان دیگری از ارتش این کشور را از عراق به یک مرکز پزشکی آمریکایی در آلمان منتقل کرده است.

براساس این گزارش، مجروحان جدید غیر از یازده نفری هستند که آمریکا پیشتر به زخمی شدنشان در حمله موشکی ایران اذعان کرده بود.

فرماندهی ارتش آمریکا اما به تعداد دقیق مجروحان جدید ارتش آمریکا در ای حمله اشاره ای نکرده است.

«بیل اروبان» سخنگوی فرماندهی مرکزی ارتش آمریکا در بیانیه ای گفته است که احتمال مشخص شدن تلفات بیشتر ناشی از این حمله و مجروحان بیشتر وجود دارد.

وی افزود: همزمان با تداوم معالجه پزشکی، مشخص شد که سربازان دیگری نیز از مصدومیت رنج می برند. این افراد برای معاینات بیشتر به آلمان برده شدند. ممکن است بازهم در آینده بر شما مصدومان اضافه شود.

هفته گذشته نیز ارتش آمریکا اعلام کرده بود که یازده سرباز این کشور در جریان حملات موشکی ایران به پایگاه عین الاسد زخمی شده اند و برای معاجله به خارج از عراق برده شده اند.

این در حالی است که پیشتر دونالد ترامپ و ارتش آمریکا مدعی شده بودند که به هیچ یک از نیروهای این کشور در حمله ایران آسیبی نرسیده است.

ارتش آمریکا به تلفات بیشتر نیروهای خود در حمله موشکی ایران اذعان کرد

مطالب پیشنهادی
ارسال نظر
پیشنهاد روز

افزایش 20 درصدی در حقوق فرودین ماه بازنشستگان کشوری اعمال شد

ریزش قیمت سنگین خودرو در بازار

افزایش 16 تا 45 درصدی کرایه های مترو اتوبوس و تاکسی از شنبه

زمان شارژ کارت سوخت اعلام شد

نام مادران در کارت ملی ثبت می شود

زمان افتتاح آخرین ایستگاه خط 7مترو اعلام شد

زمان اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری اعلام شد