تیرداد نیوز

کد خبر: ۴۸۹۴۱
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۴۰۱ - 18:37 - 26 August 2022

دستگاه درب بند

دستگاه درب بند صنعتی مناسب بستن درب انواع ظروف و بطری به صورت کاملا هوشمند و مشخصات دستگاه درب بند اتوماتیک انواع قوطی فلزی و شیشه ای.
گروه ماشین سازی رنه 9
اطلاعات تماس
واحد فروش : 09359802502
دستگاه درب بند

دستگاه درب بند اتوماتیک

دستگاه درب بند صنعتی هوشمند مناسب بستن درب انواع ظروف و بطری به صورت کاملا هوشمند و مشخصات دستگاه درب بند اتوماتیک انواع قوطی فلزی و شیشه ای.امروزه دستگاه درب بند بخش مهمی از فرآیند تولید محصولات مختلف را به خود اختصاص داده است که انتخاب و خرید دستگاه بستن درب صنعتی با کیقیت و کارایی بالا می تواند نقش بسزایی در افزایش بهره وری خط تولید را ایفا کند.

دستگاه درب بند اتوماتیک سریع، منعطف و کارآمد است که با ویژگی های مبتنی بر PC ماشین‌ های بسته‌ بندی می باشد و دستگاه درب بند صنعتی هوشمند دارای قابلیت تنظیم سرعت بستن درب، تایم بستن درب و تعداد دور چرخش درب بند است.

دستگاه درب بند اتوماتیک

مشخصات دستگاه درب بند هوشمند صنعتی

در زمینه بسته بندی و بخصوص بستن درب بطری های محصولات مختلف دستگاه های مختلفی در برند های متنوع وجود دارد اما یافتن دستگاهی با کارایی های مختلف که مناسب برای بستن درب انواع قوطی های متنوع از جمله فلزی و پلاستیکی باشد از اهمیت ویژه ای برخوردار خواهد بود.دستگاه درب بند صنعتی هوشمند مناسب بستن درب انواع ظروف به صورت کاملا هوشمند هستند که با داشتن سیستم هوشمند راه حلی مبتنی بر کنترل را برای دستگاه های بسته بندی فراهم می آورد که بسیار کارآمد، انعطاف پذیر و موجب صرفه جویی در منابع خواهد شد.

ماشین‌ های درب‌ گذاری و درب بند ما برای خطوط مختلف تولید راه‌ حلی مناسب بسته بندی نهایی ظروف با کارایی بالا است که این دستگاه برای کاربردهای مختلف هستند. درب‌ های بطری ها و قوطی های مختلف از نیم سانتیمتر گرفته تا تا ظروف گالنی را پوشش می دهند.خرید و نصب دستگاه درب بند اتوماتیک موجب خودکار کردن کامل عملیات تولید و پر کردن محصول شما خواهد شد و همچنین فضایی نیز برای توزیع و قرار دادن درب ها (قبل از بسته شدن) روی ظروف پر شده تعبیه شده است.از جمله مزایای مهم استفاده از این دستگاه با حذف نیاز به باز کردن دستی، چیدن، قرار دادن درب ها روی ظروف موجب کاهش چشمگیر هزینه های نیروی کار و افزایش سرعت در تولید خواهد بود.

این دستگاه بصورت عملکردهای کاملا یکپارچه با طراحی جداگانه و انعطاف پذیری بالا امکان نصب در هر قسمت از خط تولید را دارد.اگر به یک سیستم درب بند اتوماتیک و جدید برای کارخانه خود نیاز دارید که به طور کامل به طور خودکار محصولات پر شده در ظرف های پلاستیکی فلزی و شیشه ای ماندد قوطی، کنسرو، شیشه، بطری و حلبی را بطور مستقیم از تولید درب بندی کند، دستگاه های صنعتی ما بهترین گزینه برای شما خواهد بود.دستگاه درب بند صنعتی هوشمند تمام فرآیند را با بیشترین دقت، اطمینان و بدون ریختن محتویات گرم و مایع موجود در ظرف انجام می دهد.

دستگاه درب بند صنعتی هوشمند دارای یکسال گارانتی بی قید و شرط معتبر شرکتی می باشد.

دستگاه درب بند هوشمند صنعتی

دستگاه درب بند قوطی فلزی

دستگاه درب بند قوطی فلزی با تنوع گسترده می تواند وظیفه بسته بندی هرگونه قوطی فلزی را در ابعاد مختلف بر عهده بگیرد.شما می توانید سیستم دستگاه درب بند هوشمند صنعتی را مطابق با نیازهای خاص خود در مورد نوع بسته بندی
تنظیم کنید.همچنین جهت کسب توضیحات دقیق ماشین درب بند می توانید با تیم مشاوران و پشتیبانی ما تماس بگیرید.

دستگاه های درب بند صنعتی مجموعه ما شامل تمام مواردی است که در سیستم اتوماسیون تولید محصول و فرآیند بسته بندی سریع نیاز دارید.

دستگاه درب بند صنعتی دارای یک پلتفرم و تابلو برق مستقل حرفه ای است و از برنامه های زمان بندی مختلف از پیش تعیین شده با سرعت و دقت بالا برخوردار است.کارایی بالای این دستگاه موجب امکان استفاده از آن را در صنایع مختلف مانند صنایع غذایی، دارویی، شیمایی، پزشکی و آرایشی و بهداشتی شده است.تشخیص سریع و دقیق با امکان نصب انواع هد، برای انواع ظروف و بطری ها باعث کارایی بالای دستگاه درب بند هوشمند برای انواع خطوط تولید گردیده است.

دستگاه درب بند شامل اجزای مختلفی است که از جمله آن می توان به بخش بدنه دستگاه که شامل فضا و روکشی است که سایر اجزا دستگاه درب بند در ان قرار می گیرد، هد قابل تعویض، بخش خلا دستگاه، پرتاب کننده درب که فرآیند بیرون رفتن درب ها را بر عهده دارد.محفظه درب انداز نیز بخشی است که در فرایند بسته بندی و پرس، درب ها در آن قرار می گیرند.دستگاه های درب بند برقی دارای نوار نقاله ای از جنس استیل زد زنگ که روی یک بخش استیل ضد اصطکاک و به همراه گاید (هدایت کننده) قابل تنظیم است. تسمه های کناری نوار نقاله نیز از جنس استیل هستند.

دستگاه درب بند انواع بطری

دستگاه دربند بطری

دستگاه دربندی برقی و دستی انواع درب بطری شیشه ای، درب بطری نوشابه و انواع نوشیدنی می باشد.در دستگاه درب بند بطری با عملکرد و کنترل بالا بدین صورت که درپوش بوسیله زیر آهن ربا و بر روی بطری قرار گرفته و پرس می شود. دستگاه های درب بند بطری شیشه ای دارای تنظیم ارتفاع دقیق برای شیشه های مختلف و مکانیزم عمل اهرمی فنری برای دربندی سریع و دقیق است و همچنین ارتفاع و ابعاد سوراخ قابل تنظیم برای اندازه های مختلف بطری ها می باشد.

این دستگاه مناسب برای مایعات از جمله نوشابه و یا تولیدکنندگان عرقیات گیاهی و سایر مایعات است. دستگاه درب‌ بند بطری اتوماتیک تمامی مراحل پلمپ قوطی را کاملا اتومایتک و بدون نیاز به اپراتور انجام می‌ دهد.البته دستگاه درب بند بطری های پلاستیکی در انواع مدل های متنوع تولید و عرضه می شوند که این موضوع به مواد بسته بندی و ابعاد محصول نیز بستگی دارد.این موارد همگی در نحوه قیمت گذاری دستگاه با توجه به موارد یاد شده در بالا بستگی خواهد داشت که توسط کارشناسان پس از نیاز سنجی ارائه می شود.

دستگاه درب بند ادکلن

دستگاه درب بند ادکلن به طور گسترده در بسته شدن درب عطر و درب بطری های اسپری استفاده می شود که از گیره مخصوص برای بستن درب بر روی لبه بطری استفاده می کند. این دستگاه قابل استفاده رای درب های پیچی و پت است.

دستگاه بستن درب بند عطر و اسپری دارای هد مخصوص با قدرت متنوع و مجهز به سیستم آسان ریز می باشد.دارای سرعت مناسب در درب بندی و بسته شدن درب شیشه عطر است که عمل پلمپ را به سرعت پس از این مرحله انجام می دهد.سیستم عملکرد کار دستگاه درب بند ارکلن و به طور کلی سایر دستگاه درب بند به این شکل است که ابتدا درب قوطی توسط اپراتور روی قوطی قرار گرفته و سپس قوطی روی صفحه پدال دستگاه قرار داده می‌ شود. در ادامه، قوطی قرار گرفته روی صفحه پدال توسط فشار پایی که اپراتور اعمال می‌کند به بالا هدایت شده تا جایی که درب‌ قوطی دقیقا در زیر دیسک نگهدارنده درب قوطی قرار گرفته و مچ شود.

دستگاه درب­ بند برقی

دستگاه درب بند ویال دستی بطری شیشه ای

مطالب پیشنهادی
ارسال نظر
پیشنهاد روز

افزایش 20 درصدی در حقوق فرودین ماه بازنشستگان کشوری اعمال شد

ریزش قیمت سنگین خودرو در بازار

افزایش 16 تا 45 درصدی کرایه های مترو اتوبوس و تاکسی از شنبه

زمان شارژ کارت سوخت اعلام شد

نام مادران در کارت ملی ثبت می شود

زمان افتتاح آخرین ایستگاه خط 7مترو اعلام شد

زمان اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری اعلام شد