تیرداد نیوز

کد خبر: ۴۵۴۳۷
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - 21:52 - 12 May 2022
مدیرکل بازار‌یابی و توسعه کسب‌ و‌ کار شرکت ملی پست :

بسته های پستی نمایشگاه برای تهرانی ها 24 ساعته ارسال می شود

بابک افروز از ثبت ۲۴ هزار و ۱۳۲ بسته مرسوله از سوی ناشران در نخستین روز نمایشگاه خبر داد و گفت: بسته‌های پستی برای مشتریان تهرانی ۲۴ ساعته ارسال می‌شود.

به گزارش تیرداد نیوز به نقل از شرکت ملی پست به نقل از خبرگزاری ایبنا، بابک افروز، مدیرکل بازار‌یابی و توسعه کسب‌و‌کار شرکت ملی پست در گفت‌و‌گو با این خبرگزاری درباره حجم بسته‌های ارسال شده نخستین روز از سی و سومین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از محل برگزاری این رویداد بیان کرد: ناشران در مجموع روز نخست ۲۴ هزار و ۱۳۲ بسته مرسوله ثبت کردند که از این تعداد ۴۴۲ بسته نمایشگاه فیزیکی، مابقی متعلق به نمایشگاه مجازی است؛ علاوه براین یک هزار و ۲۲۳ بسته تحویل پست شده، بسته‌های باقی مانده در دست ناشران در مرحله آماده‌سازی است.

افروز درباره تعداد باجه‌های پست مستقر در نمایشگاه گفت: ۳ غرفه پست در نمایشگاه فیزیکی مستقر است که یک غرفه در بخش بین‌الملل و ناشران خارجی و ۲ غرفه در قسمت‌های دیگر نمایشگاه آماده خدمات‌رسانی به مخاطبان و ناشران هستند.

مدیرکل بازار‌یابی و توسعه کسب‌و‌کار شرکت ملی پست با اشاره به اینکه استقبال از نمایشگاه مجازی به خوبی صورت گرفته است اظهار کرد: به دلیل افتتاحیه در روز اول نمایشگاه مراجعات چندانی برای بسته‌های فیزیکی نداشتیم؛ اما احتمالاً از فردا مراجعات بیشتر خواهد شد.

وی افزود: درهر غرفه ۱۲ نفر نیرو مستقر و آماده خدمات‌رسانی هستند؛ اما در کل کشور حدود ۱۳ هزار نفر کار توزیع و آماده‌سازی مرسولات را انجام می‌دهند.

افروز ادامه داد: بسته‌های پستی برای مشتریان تهرانی ۲۴ ساعته ارسال می‌شود و برای مراکز استانی، در قالب سرویس پیشتاز به دست مخاطبان خواهد رسید.

مطالب پیشنهادی
ارسال نظر