تیرداد نیوز

کد خبر: ۴۵۳۲۲
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - 15:45 - 07 May 2022
محمدی:

پرونده بازیکن گابنی را زودتر بررسی کنید

معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس می‌گوید از فدراسیون فوتبال انتظار دارد که پرونده بازیکن گابنی را سریع‌تر بررسی کنند.

تیرداد نیوز - محمد محمدی درباره حضورش در باشگاه پرسپولیس اظهار کرد: از اطمینان آقای درویش و اعضای هیات مدیره تشکر می‌کنم که به من اعتماد کردند. از هواداران پرسپولیس هم کسب اجازه می‌کنم. اتفاقات خوبی رخ داده و خواهد افتاد. بعد از سال‌ها باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس به بورس رفتند و حالا هواداران روی سند، صاحب باشگاه هستند و این موضوع نوید روزهای خوب را می‌دهد و می‌توانیم از نظر مسائل مالی فکرمان باز باشد تا بتوانیم از نظر زیرساخت‌ها و تیم‌های پایه کار کنیم. با این تامین منابع که انجام شده مشکلات بدهی مالی حل خواهد و هواداران باید در ریز امور باشند تا ببینند چه کار می‌کنیم. امیدوارم با کارگروه اقتصادی که تشکیل دادیم بتوانیم درآمدزایی داشته باشیم و خودکفا بشویم و مشکلات مالی نداشته باشیم.

او درباره تمدید قراردادهای بازیکنان پرسپولیس هم گفت: طبق اولویتی که آقای گل‌محمدی گفتند ما کارهای مذاکره را انجام می‌دهیم تا بتوانیم بازیکنان ملی‌پوش خودمان را حفظ کنیم. مذاکرات ما با آقای ترابی نهایی شده و امیدوار هستیم طی روزهای آینده این قرارداد رسمی شود. فعلا تمرکز ما این است که این ۵ بازی آینده را با موفقیت پشت سر بگذاریم تا بتوانیم همراه با کادر آقای گل‌محمدی جشن قهرمانی بگیریم.

معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس در ادامه به موضوع بازیکن گابنی باشگاه گل‌گهر هم گفت: ما چون مستقیما ذی‌نفع نیستیم نمی‌توانیم کاری کنیم و باشگاه گل‌گهر باید اقدام کند اما شائبعه‌هایی که در این موضوع وجود دارد که باید بررسی شود. در این میان دو دلیل محکمه‌ پسند وجود دارد. ابتدا آن فایل صوتی که منتشر شد و دیگر اعلام یکی از تخلفات فدراسیون فوتبال مربوط به بازیکن گابنی بود که به نظر با این شرایط بررسی پرونده بازیکن گابنی گل‌گهر باید دوباره انجام شود. آقای اصولی عضو هیات‌ رییسه فدراسیون هم در یک برنامه زنده گفتند که ابهاماتی در این پرونده وجود دارد. وقتی یک رای به اشتباه صادر شده امکان بررسی مجدد وجود دارد. ما به عنوان باشگاه پرسپولیس به دنبال این هستیم که حقی از کسی تضعیف نشود. امسال سالی است که همین امتیازات تعیین کننده قهرمان خواهد بود. ما رسما از فدراسیون و کمیته استیناف می‌خواهیم برای رفع ابهامات زودتر رسیدگی کنند. وقتی بیانیه‌ای صادر می‌شود سریع جلسه تشکیل می‌دهند و ما را احضار می‌کنند و الان هم می‌خواهیم حقی از باشگاه ما تضعیف نشود. مطمئنا دوستان در کمیته استیناف این‌بار با بررسی دقیق رای خوبی را صادر می‌کنند.

مطالب پیشنهادی
ارسال نظر
پیشنهاد روز

افزایش 20 درصدی در حقوق فرودین ماه بازنشستگان کشوری اعمال شد

ریزش قیمت سنگین خودرو در بازار

افزایش 16 تا 45 درصدی کرایه های مترو اتوبوس و تاکسی از شنبه

زمان شارژ کارت سوخت اعلام شد

نام مادران در کارت ملی ثبت می شود

زمان افتتاح آخرین ایستگاه خط 7مترو اعلام شد

زمان اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری اعلام شد